Persoonlijk lijken mij de 'gewone' digitale ovulatietesten duidelijker en fijner, maar is er iemand die het apparaatje al heeft? Wat vind je ervan?
Ik heb een YouTube filmpje gezien, en het lijkt wel handig maar ook duur! Alleen de staatjes kosten 33,95 voor 20 en dat apparaten 89,95..
Kan je net zo goed een persona aanschaffen, werkt ongeveer hetzelfde. Heb er nog wel 1 liggen die weg mag
Kijk als het hier nou had volgestroomd met positieve reacties over dat ding had ik het kunnen overwegen, maar voor nu, denk ik dat ik straks gewoon weer de oude vertrouwde cb smiley ovutesten gebruikt.. Bedankt voor het aanbod trouwens
Ik heb hem gehad. Eerlijk? Ik vond hem geweldig. Wij zijn ongeveer in december begonnen met zwanger met de monitor. In maart zwanger geraakt met de monitor, helaas in april een miskraam. Nu in juni opnieuw zwanger geraakt. Ik vind het vooral fijn dat hij al wat omhoog gaat voor de "ovulatie". Dan kun je inschatten van oh hij gaat nu omhoog dus nu alvast beginnen met klussen de peak is bijna. Koste wel een goede 2 cyclussen voordat hij een peak vond. De derde was de eerste peak en meteen raak.
Kijk als je nou het apparaat kocht en die sticks waren niet zo duur Oke.. Maar het is beide zo duur..