ik heb een vraagje. ik heb vorige maand ovu strips gebruikt en daar was ik heel blij mee want ik vond mijn ei. nu heb ik deze maand weer de strips gebruikt maar hij is al 9 dagen hetzelfde van kleur word niet lichter en niet donkerder. het is de zelfde kleur als vorige maand 1 dag voor positief. zou ik heb gemist hebben? vorige maand was hij in het begin nagenoeg wit en deze maand de eerste 4 dagen van testen ook nagenoeg wit. help!!
ik test al vanaf dag 8 en zit nu op dag 19 en nog helemaal niks gevonden:S:S ze blijven licht gekleurd:S
ja zoals op de laatste foto zijn mijn strips ook. nou doe ik netjes elke dag 2 keer testen en probeer minder dan 10 uur er tussen tehouden alleen gisteren zat er 14 uur tussen. nou weet ik niet of ik het dan gemist heb? ik kan het me niet voorstellen. sinds vrijdagavond is mijn onderbuik wel erg gespannen en ik had krampen en ook misselijk na het eten en soms moet ik niet eens aan eten denken dit had ik ook bij mijn eerste ronde (vmk) maar ja nu nog steeds geen ei gespot.
hier een foto van de laatste 5 dagen. die van vandaag was ook weer precies zo en niet donkerder of lichter. de dagen ervoor waren ook zo. iemand misschien een idee???
Hi meiden, Ik zou gewoon nog door blijven testen! Het is echt herkenbaar, ik heb pas donkerdere strepen gekregen op dag 22/23....nu zit ik op dag 38 te wachten op mijn NOD! Erg spannend....ik hoop voor jullie dat jullie snel een posi ovu hebben en ik een posi zwt
de eerste maand had ik op dag 16 en de tweede op dag 26. maar de tweede keer had ik binnen 2 a 3 dagen van geen streep naar een dikke vette streep. daarom snap ik ook niet waarom het nu zolang duurd.
ik ben op dag 15 begonnen gezien mijn korste cyclus 32 is en mijn eerste ronde mijn ei had op dag 16. dit is deze maand maar dan van de eerste 9 dagen.
op de laatste foto is het moeilijk te zien maar in het echt zie je op dag 17 een duidelijke streep en op dag 15 en 16 zo goed als niks. en op 21 mei had ik een stekend gevoel en zijn toen ook wezen klussen en sindsdien heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik. en ook misselijk en af en toe steken in mijn borsten maar ja ik zie geen duidelijke positieve test op de dagen ervoor.
Ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt hoor, ik zou zeggen toch nog even door blijven testen. Soms merk ik gewoon dat je lichaam je flink "in de maling" kan nemen! Laat je niet gek maken he
ik probeer me ook niet gek te laten maken maar ja mijn man vraagt ook alleen maar door hoe dat kan en dan zeg ik wel dat ik het niet weet. ik heb net maar nieuwe testen besteld want had nog maar voor 2 dagen. hopelijk zijn ze er morgen.