Hai meiden, Om te beginnen, nee ik ben nog niet aan het testen geslagen want dat zou wel vroeg zijn (banner loopt 1 dag voor). Maar als deze ronde niet lukt, mogen we met IUI beginnen. Ik had normaal de testen in huis van midstream z&k. Maar aangezien ik er geen meer heb en dat hele IUI gebeuren toch wel spannend vind wil ik voorbereid zijn haha wat erg, deze maand is nog niet eens om. Nu hoor je de laatste tijd veel gekke verhalen over de kv2v5. Maar de trekpleister is toch precies hetzelfde? Oftewel: heeft er iemand op de trekpleister 2v5 ook al eens schaduwstreepjes, voorgedrukte streepjes, indroogstreepjes of wat dan ook dat er eigenlijk niet hoort te staan gehad? En dan heb ik het nog niet eens zozeer over de gevoeligheid. Hopen natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar een mens hoeft er maar klaar voor te zijn. Dank jullie wel alvast.
Nee hoor helemaal niet erg. Een slimme meid is op goed op haar eitje(s) voorbereidt! Wat betreft je vraag, las hier dat deze testen precies hetzelfde zijn als de kruidvat 2 v 5 testen. Ze komen van dezelfde leverancier, en hebben alleen een andere verpakking. En of ze dus (weleens) voorgedrukte streepjes hebben, kan ik je helaas niet beantwoorden, geen ervaring mee maar wil je wel veel succes wensen!
lieve Es heb je het over ovulatie testjes, of over zwangerschapstestjes? ik heb thuis eigenlijk nog een heleboel testen liggen (zowel ovu als zwangerschapstesten), ik stuur je vanavond of morgen pb'tje... want wat mij betreft heb ik die niet meer nodig EN er komt toch geen derde dus zou het zonde zijn dat die testen in de vuilbak terecht komen... dus als je interesse zou hebben, wil ik ze wel voor je op de post doen
Trekpleister en kv zijn exact dezelfde. Ik gebruikte ze hier afgelopen maand door elkaar en er is echt geen enkel verschil. Ik las ook veel over de kwaliteit die achteruit ging. Nergens rare indrogers gehad of voordruklijntjes. Dus mijn ervaring was positief.
Moaatje, dus jij hebt nooit rare dingen gehad? Dat is toch mooi om te lezen. mvm, je bent een schatje!!!!!!