Hallo dames, Dit is mijn eerste ronde met ovulatie testen. Ik kom er niet helemaal uit. Ik heb nu al vanaf CD 21 een positieve test ik had gehoopt dat ie vandaag negatief zou zijn maar helaas knalt hij nog steeds. Is dit normaal Ik heb een foto bijgevoegd zodat jullie met me mee kunnen kijken. Zou het kunnen zijn dat mijn eitje niet wil springen ofzo? Alvast bedankt. Groetjes, Angie PS:Ik ben gestart op dag 11 bang dat ik iets zou missen
Ik wist niet wat ik er van moet denken .. Maar van welke positieve test moet ik uit gaan dan? De eerste of de laatste? Wil namelijk ook mijn LF gaan berekenen. Bedankt voor je antwoord. Gr Angie.
je moet altijd het begin van de LH piek pakken = 1e positieve test en vanuit daar 24-48 uur MAXimaal tellen stel de 2e positieve test knalt meer als de 1e positieve test = de top vd LH piek, en vanuit daar moet je max 12 uur tellen zeggen ze vanmiddag/avond heb je denk ik zeker je eisprong dus ik zou het vandaag zeker nog gezellig maken
Hahah nou Sinds ik met de testen bezig ben is het 'afmaken' van de daad toch een stuk lastiger (ook al vertel ik hem helemaal niets over mijn positieve testen) Waardoor ik helemaal gefrustreerd raak! We hebben afgelopen dagen wel goed geklust dus maar hopen dat ik een goed voorraadje heb. Dan is het weer leuk geweest met de ovu testen, er komt toch wel meer druk op de ketel zo. Het is iedergeval leuk om een te zien wanneer mijn ei komt. Scheelt weer onnodig vroeg testen
Als je je lf precies wil berekenen, kun je een voogende cyclus beter een keerr temperaturen. Dit geeft het beste zicht op je cyclus
Ja dat weet ik, maar nu heb ik wel een schatting. Hiervoor had ik een ovulatie app en nu weet ik dat mijn ei later is, waardoor ik elke keer te vroeg testen. Als het deze maand niet raak is ga ik die optie bekijken. Dankjewel.