testen tijdens bloedverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manon31, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,

Ik ben nu 2 weken overtijd en ik heb krampen en bloedverlies. Ook de hele tijd een opgeblazen gevoel. De krampen zijn niet helemaal hetzelfde gevoel als bij mijn normale ongesteldheid. En 3 dagen voor deze bloeding kwam had ik een aantal druppels helder rood bloed gehad.
    nu is mijn vraag: Ik heb een test gedaan omdat ik het toch niet vertroude maar heb hem gedaan tijdens dit bloedverlies. Er is dus ook bloed op de test gekomen maar ook genoeg urine. Op de test kwam een vaag lijntje. Dus positief. Kan het bloedverlies de oorzaak zijn van dit lijntje, dus dat het gewoon mijn menstruatie is en ik niet zwanger ben? Of was ik misschien zwanger en heb ik het nu verloren? Kun je testen tijdens bloedverlies?

groeten Manon

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Heb je in die 2 weken overtijd niet getest dan ???

Ik denk dat je zwanger was en nu een miskraam hebt gehad.
    Ik zal als ik jou was, na de bloeding nog een keer testen!

Succes

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi of het is een innestelingsbloeding of je hebt een miskraam met welke test heb je getest ? en ik zal na de bloeding nog maar is testen

4. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hé Manon,

bloedverlies hoeft geen miskraam te zijn, het kan ook gewoon innestelingsbloeding zijn. Sommige vrouwen bloeden hun hele zwangerschap een beetje. Ik zou even contact opnemen met de huisarts. Hoeveel bloed verlies je? Is het zoveel als je ongi, of maar een paar druppen? Is het helder bloed of oud "bruin" bloed? Ik hoop voor je dat er niks raars aan de hand is, maar ik zou naar de ha gaan!

xx

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Helaas ben ik inmiddels wel erg veel bloed verloren en lijkt het erop dat ik wel even zwanger was maar dat ik het kwijtgeraakt ben nog voor het zich echt kon innestelen. Het begon vanmiddag goed door te zetten met wat oud bloed. Ook kreeg ik krampen. Inmiddels is er ook helder rood bloed bij en stolsels. Het is erg veel. Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Helaas maar volgende X beter.

Groeten Manon

6. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Manon, wat jammer nou...

Deel Deze Pagina