Dat ziet er wel positief uit Daantje die van mij is iets donkerder. Alleens chijnt kruidvat erom bekent te staan dat ze vaker deze duidelijke strepen geven...
heb toen ook een zwangerschapstest gedaan alleen die is niet zo goed duidelijk voor de foto,maar die was dus heel licht posi.,.en werd erna steeds duidelijker dus zwanger!
eliza, is geen kruidvat test maar via internet. en ben dus idd zwanger, alweer 12 weekjes nu hihi je bedoelde je eigen test denk ik lees ik nu,,maar jouw test ziet er goed uit hoor, zw test!
hoi, ik vind jouw ovutest nog niet echt donker genoeg maar weet ook niet hoe jouw ovutesten er uitzien rond je ei..dat kan nl soms ook per vrouw verschillen... ik zal voor je duimen dat je zwanger bent en binnenkort een mooie zwangerschapstest hebt die posi is!
Dit is een ovu test van vandaag, alleen lijkt ie niet goed gelukt doordat er in de strepen een rose stip zitten. In het echt is ie wel donkerder maar krijg het niet zo goed op de foto
Vonnie, ik vind je ovutesten wel duidelijk hoor. Helemaal als ze normaal wit / vaag blijven. Ik hoop het voor je!
Hoi Vonnie, de laatste test die je laat zien vind ik wel weer veel duidelijker en daarvan zou ik zeggen: goede kans! spannend! misschien morgen een kv testje wagen?(is wel vroeg hoor maar ben nu nieuwsgierig haha)
hey hallo allemaal! Ik heb dus maandag mn eisprong gehad (dag 23 pas, maar ik heb het altijd heel laat) en vandaag had ik nog een licht positieve lh test van sensitest. Die van sensitest testen bij mij altijd vrij licht rond de eisprong, de teststreep is nooit donkerder dan de controlestreep bij mij. Kan het dus zijn dat je op 4dpo al licht positief test bij een zwangerschap? Of test de ovulatietest pas positief bij innesteling??