hoi meiden, ik heb hier al een aantal keer gelezen dat een ovu test voor je nod (of erna) positief kan zijn en dat je dan ook zwanger zou kunnen zijn maar ik heb gisteren middag een ovu test gedaan en het teststreepje was bijna net zo donker als het controle streepje nieuwsgierig als ik was deed ik er vanmorgen 1 met ochtendurine en daar was het teststreepje bijna niet te zien had gehoopt dat ie donkerder zou zijn als gistermiddag iemand een idee hoe dit kan? volgens mij heb ik 23 oktober me ei gehad toen had ik last van krampjes en steekjes in me buik en een zwaar gevoel. dus dat de ovu nu een goed duidenlijk 2de streepje gaf kan daar dan niet van zijn neem ik aan groetjes joyce
Hoi Joyce, Denk je dat je je ei de 23e hebt gehad door de steken of door een positieve ovu test? Want ik heb vaak een week voor mijn ovu wel steken, maar pas de week erna een posi ovu test. Duim voor je dat je zwanger bent. Liefs
Mijn eerste gedachte... Je hebt nu ergens je ei.. Mijn ovutesten werden alleen maar donkerder bij zwangerschap. En van alleen steken kan je nooit met zekerheid zeggen of je je ei wel of niet gehad hebt!
goeiemorgen nou zoals jullie kunnen zien ben ik nog niet ongi heb wel een matcare zw test gedaan en daar dacht ik een streepje op te zien maar die is wel heel erg vaag dus ga uit van nega de ovu test blijft een 2de duidenlijke roze streep geven. nog even geduld hebben en zolang er geen bloed is heb ik hoop groetjes joyce
Als je een overduidelijke + ovutlatie test hebt dag na dag ben je zwanger maar dan echt vet roze zoals op je eisprong!
vanmorgen maar een zwangerschapstest ertegen aan gegooid maar helaas nega hoop dat het niet lang meer duurt voor de ongi doorbreekt groetjes joyce