Hallo dames, Ik heb vanochtend een clear blue test gedaan de gewone. Ik had even gewacht iets langer als 10 min en nu staat er een plusje maar ik weet dus niet of die geldig is. (zie album) Heb wel kwaaltjes zoals last van mijn borsten een rommelende buik moe misselijk. Liefs
Ze zeggen dat je de test niet meer mag aflezen na de genoemde tijd die in de bijsluiter staat. Miss dat je een andere test kan doen die iets minder hcg nodig heeft bv eigen merk testen. Hopelijk is de test positief. Liefs wolly
Heb in het andere topic ook al antwoord gegeven maar hier nog een keer Ik heb zo'n streepje bijna altijd gehad als ik met de gewone van clearblue testte. Binnen de tijd was er niks te zien en daarna verscheen er zo'n vaag verticaal streepje zoals op jouw foto. Ik zou gewoon met een kruidvattest proberen morgenochtend.
Nee heb ik nog niet weer gedaan ik denk dat ik nog even ga wachten. Maar kan het volgens jou wel dan dat clear blue een indrooglijntje krijgt na verloop van tijd.
Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto in je album , is een beetje wazig. Maar als de streep ook net zo dik is als het andere streepje en hij is ook blauw dan denk ik dat het geen indrooglijntje is. Meestal zijn indrooglijntjes anders van kleur en veel dunner.
Ik heb zelf nog nooit een indrooglijntje bij de gewone clear blue gehad en zo als ik in je album zie is het echt wel een streep een indrooglijntje is meestal grijs
mamabeer jij denkt dat ik dus zwanger ben. Ik wachten denk ik nog maar even tot na het weekend met testen. Had gisteren ongi krampen maar die zijn nu weg heb wel ontiegelijk veel last van mijn borsten en moe en prikkelbaar.
ik had vorige maand ook een plus(tamelijk duidelijk zelfs)maar na afleestijd.ik was zoals je ziet ook niet zwanger hoop natuurlijk dat het bij jou een ander verhaal is
De maand voor ik zwanger raakte had ik ook een blauw ballpoint achtig streepje die al gelijk kwam, maar was niet zwanger. Had dat al heel erg vroeg...5 dagen na ei ofzo. Toen ik wel zwanger was was de streep licht maar wel breed!
ik zou niet meteen gaan springen van blijdschap doe toch maar voor de zekerheid nog een testje anders ben je dadenlijk helemaal down als het niet zo is...gewoon ff een testje ertegen aan gooien en anders de clearblue digitaal daar heb je geen strepen dillema bij