Grrrr ovulatietests

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 1979kik, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey meiden
    Een paar maanden geleden gebruikte ik al eens ovulatietests maar ik herinner me niet dat ik er toen rare dingen mee voorhad.
    Deze maand echter...
    Ik heb zo een tests waarbij je eigen streep, als die verschijnt, minstens donkerder moet zijn dan de teststreep dan ovuleer je.
    Volgens men telling had ik 1 september mijn eisprong.
    Op 29 augustus deed ik men eerste test : geen streepje.
    30 augustus : licht streepje
    31 augustus:donkerder streepje maar nog steeds lichter dan teststreep
    En sindsdien tem vandaag, 4 september, blijf ik een licht streepje behouden.
    Hoe kan dit nu??
    Ovuleer ik deze maand niet? Heb ik men eisprong juist gemist?
    Waarom lijkt het dan in men urine te blijven zitten?
    Grrrrr
    KAn iemand mij aub helpen??
    knuffels

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Het lijkt erop dat je um mss gemist hebt. Ook kan het zijn dat je je piek hebt gemist. Mss als je de 31e 2x daags had getest had je um wel gevonden, zou kunnen.

Denk wel dat je te laat bent begonnen met testen. Ik heb een cyclus van zo`n 34 dagen en ik "moet" op dag 15 beginnen met testen volgens de bijsluiter.

LH zit altijd wel in je urine, daarom dat de meeste testen altijd 2 streepjes laten zien. Als er maar 1 streepje zichtbaar is is de LH waarde dusdanig laag dat ie niet meetbaar is of je urine was op dat moment te ongeconcentreerd.

Hopelijk heb je wel goed geklust en heb je je ei toch niet gemist.

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Het is ook handig om te temperaturen. Als je dan twijfelt, kun je aan de tempstijging zien dat je een eisprong heb gehad.

Deel Deze Pagina