Check ff mijn temp kaartje (in onderschrift)! Volgens mij heb ik mijn ei gehad. Maar heel raar, ik heb dus helemaal geen echte positieve ovulatietest gehad! Hij werd wel wat donkerder, dus ik dacht: nou morgen of overmorgen zal hij wel posititef zijn... Nou niet dus, het 2e streepje werd weer helemaal licht! Maar dus wel een tempstijging! Raar he?! We hebben dan wel op de dag van mijn ei geklust, dus ik heb wel een kans...Maar we hebben het dus niet optimaal benut helaas! We zullen zien..... Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? Of zal het een tijdelijke stijging zijn en moet mijn echte ei nog komen?! Tips/ ervaring please..
Hoi hoi, Helaas hebben sommige meiden totaal geen baat bij ovutesten. Bij sommige worden de testen niet super positief, denk dat dit bij jou ook het geval is. Of wat ook nog mogelijk is, is dat jij een hele korte LH piek hebt en je die alleen kan vinden door 2 keer per dag te testen. Maar zo aan je temp te zien is je ei idd wel geweest. Jammer dat je niet goed gericht hebt kunnen klussen hierdoor.
Oke! Ik denk dat ik dan net op het "verkeerde" tijdsstip getest heb en hem gemist heb...Want bij mijn zoontje had ik nameijk wél een positieve ovuatietest! Vreemd hoor. Ik hoop dat klussen op de dag van de eisprong voldoende is geweest....
vind ik een strak plan Heb er op zich wel een goed gevoel bij. -ei gevonden en gevoelt -op de goede momenten geklust -week na ei (en op mogelijke innesteldag) erge buikpijn. Voelt als menstruatiekrampen. -waterige afscheiding Nouja, nog even geduld hebben
Wauw, klinkt wel goed hoor meid! Zou super zijn, deze ronde een positieve zwangerschapstest! Zelf had ik vanmorgen een dipje...hopelijk is het een innestelingsdip! Mijn duimen draaien overuren! hihi