Hoi allemaal..even een vraag aan jullie..heb kort geleden een miskraam gehad..het bloedverlies kwam vorige week zondag.Dat betekent dat ik nu weer op dag 8 zit..we pakken de draad dus maar gewoon weer op.Nu moet ik toch mijn normale cyclus weer aanhouden.(niet die van de mk?)Normaal heb ik 28 dagen,maar soms 26 Voel nu weer zeur pijn links onder dus weer begonnen met ovutesten.Hij is al aardig donker nog net niet zoals de controlestreep maar hij komt in de buurt.Kan het dus zijn dat mijn ei nu al dichter bij komt?en zou het kunnen dat mijn cyclus nu korter is na mijn mk?Alvast bedankt.ps had al eerder getest en toen was de testlijn aanzienlijk lichter.
hoi meiss.. allereerst; wat ontzettend rot voor je.. een dikke knuffel van mij.. en het kan zijn dat je na je mk een keer een kortere cyclus hebt , heb ik wel vaker gehoord van meiden die dat hadden na een mk heel veel sterkte meiss liefs Daantje
Dank je wel daantje voor je reactie...en jij van harte gefeliciteerd..het is zo`n heerlijk gevoel.Hoe voel je je verder?Ik probeer me aan de gedachte van:het zat niet goed..dus mijn lichaam stootte het af vast te houden.Even terug op de vraag..vind het zo raar..volgens de calculator en andere vuchtbaarheidsberekeningen zit mijn eisprong pas volgende week..Blijft het vreemd vinden..Mijn hcg is wel helemaal weg..zwangerschapstesten zijn nu echt negatief.
je lichaam kan van slag zijn na een vmk.....ik had ook hele donkere ovu testen, en een neg zwangerschapstest, op dag 10.....dit bleef echt een tijdje zo....meende zelf ook dat mijn ei eerder zou komen...uiteindelijk na een tijdje werden de testen zo goed als negatief, en daarna weer hardstikke donker.....mijn ei heb ik dus echt pas op cd 28 gehad deze ronde(dit is de ronde na de vmk).