hey heb al 2 dagen een posi ovu test hoe kan dit is dat normaal kijk in mijn album ! gister avond posi vanmorgen om 11.00 posi en nu vanavond om 22.30 nog steeds positief (staat niet meer op de foto) kan iemand me vertellen hoe dit kan ? dank je
heb ik afgelopen ronde ook gehad, zelfs een week lang! erg raar, en is allemaal een beetje onduidelijk....heb zelf toen voor de zekerheid 3 verschillende merken testen gehaald, en zelfs de cb digitaal was 3 dagen positief! moet er wel bij zeggen dat bij mij wrs mijn cyclus van slag is/was door een vmk, heb mijn ei dus deze ronde pas rond cd 28 gehad!
Ovulatietesten zijn in principe 2 dagen positief. De piek duurt ongeveer zo lang, dus dat is heel normaal!
Je kan er wel duidelijk uithalen welke het donkerste is (de onderste) dus die zou ik als positief beschouwen en de rest als nét niet positief.
had er gister avond ook nog een gedaan om 23.00 die was net zo posi . net nog een gedaan en nu is ie nega dus ben benieuwd of t gelukt is . kun je een innesteling voellen ?