Ik wil de test uitstellen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lievebeeb, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké.. mijn kansen zijn klein, zoals misschien wel iemand gelezen heeft, i.v.m. het voor de zingen de kerk uitgaan verhaal.
    Daarbij is dit pas mijn eerste maand zonder pil, dus het is allemaal nieuw voor me...

Zondag was NOD, 1e dag van laatste menstr. 18 juli, en nu dus gister getest... negatief (had ook niets anders verwacht)

Wil nu eigenlijk weer testen maar moet van mezelf wachten tot vrijdag.. maar jemig wat wil ik graag NU testen ;)
    Daarbij heb ik tegenwoordig elke avond krampjes,steekjes ed. in buik, zijkant en liezen = denk ik ontpillen??

Geen idee waarom ik dit hier neerzet, wilde het even kwijt denk ik :D
    En ik vraag me af, los van het hele kans verhaal.. kan een test de ene dag negatief zijn en de volgende dag positief (er vanuit gaan dat het allebei na NOD is?

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ik zou maar gewoon een test wagen. Als je 3 dagen overtijd bent, moet er voldoende hcg in je lichaam zitten als je zwanger bent.
    Toch denk ik dat de kans heel klein is, vanwege het voor het zingen de kerk uit, en omdat je net gestopt bent met de pil moet je lichaam nog ontpillen.
    Maar om uit de zekerheid te komen is de enige optie toch een test doen. Of je moet afwachten tot je menstruatie, maar dat kan lang duren als je moet ontpillen, en geeft je dan niet veel zekerheid tot die tijd.
    Succes!!

3. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je probeerd me over te halen hé?! ;)
    Ik denk inderdaad zoals jij zegt dat er dan inmiddels genoeg HCG zou moeten zijn.

Maar anderzijds, weet ik ik natuurlijk helemaal niet hoe mijn cyclus is. Eisprong heb ik niet gevoeld (volgens mij) en misschien dus ook wel gewoon niet gehad. 8)

Maar goed, misschien idd morgen nog even een testje doen... :)

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik zou morgenochtend met ochtendurine een test wagen. HCG verdubbelt dacht in 2 dagen. Als ie negatief is zou ik toch vanuit gaan dat het niet zo is. Als je nog niet ongesteld wordt en je wilt het zeker weten kun je miss een bloedtest laten doen bij de huisarts?

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik weet het niet maar het kan best goed zijn dat je zwanger ben omdat je overtijd bent. Wat spannend allemaal ^_^ Ik zou weer gaan testen (ik zou me niet in kunnen houden haha!) Succes ik ben benieuwd!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Volgens mij kun je nu helemaal nog niet van overtijd spreken als je net gestopt bent met de pil. Sorrie, wil je niet ontmoedigen hoor, maar je lichaam heeft wel de tijd nodig om een nieuwe cyclus zonder pil te krijgen. Kan soms wel enige tijd duren voor dat alles weer op orde is....

7. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben me hier zeker van bewust, ik reken dan ook niet op een zwangerschap. En overtijd.. tja zo noem ik het niet, maar dit staat idd wel in mijn banner

8. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    tekst aangepast

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lievebeeb de kans is er natuurlijk altijd... maar de kans is wel heeeel erg klein. Je cyclus kan zo een paar dagen of weken langer zijn in het begin... en dan ook nog voor het zingen de kerk uit... mag ik vragen waarom je dat gedaan hebt? (niet rot bedoelt ofzo hoor!)

10. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    Ik weet dat de kans zo gigantisch klein is, en denk dus ook niet dat ik zwanger ben. Wil het alleen zeker weten.

Waarom voor het zingen de kerk uit?
    Haha, dat heb in een ander topic ook uitgelegd.
    Vriendlief vind het doodeng, maar zou het ook heel leuk vinden.

Ik ben gestopt met de pil, omdat ik het zat was en ik WEL klaar ben voor kinderen. 9 jaar de pil geslikt, nu is het zijn beurt om een (mocht het me uberhaupt gegund zijn) een zwangerschap te voorkomen :D Maar blijkbaar vind hij het voorkomen niet zo heel belangrijk.

11. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een test gedaan.. en negatief, wat ik ook al had verwacht.
    Nu gewoon maar afwachten dus..

Share This Page