ben nu 3 mnd gestopt met de pil, en heb die ong 14 jaar geslikt. De afgelopen 2 cyclus waren 30 en 28 dgn. ben begonnen met test op 11e dag en steeds gen positive uitslag. tot welke dag kun je doorgaan met testen om alsnog te weten of je een eisprong hebt??? Ondanks dat ik nog maar kort bezig ben maak ik me toch wel zorgen. Hopelijk kan iemand me helpen. gr...
Op welke cyclusdag zit je nu? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, heb ik ook regelmatig gedaan . Maar denk niet dat dat nodig is hoor. Je ovulatie kan heel erg varieren. Heb een positieve ovutest gehad op dag 18, de volgende keer op dag 14 en de laatste keer op dag 17. De eerste keer omdat ie dus veel later was dan ik verwacht had, had ik eigenlijk de moed al opgegeven voor die maand en deed de laatste omdat ik er nog 1 in huis had, en ineens had ik een smiley!
hoi crienatje, tof dat je hebt gereageert, helpt echt om er met andere over te kunnen praten!! zit vandaag op 18 dag van mijn cylcus. vanavond dus weer opnieuw testen. dit is ook pas de 1e mnd dat ik ovu test gebruik. Weet jij soms ook tot welke cyclus dag je kunt blijven testen?? Als je eenmaal stopt met de pil dan willen we het ook wel heel graag he!!! liefst nog vandaag. gr....
he, ik zou zeggen maak je niet meteen teveel zorgen. Kan je helaas niet helpen want ik ga deze week voor het eerst beginnen met ovutesten, ik heb ze van sensitest besteld. Je hebt trouwens wel mooie cyclusdagen hoor!
Hallo, ook jij bedankt voor t reageren, en jij ook veel succes met de ovutesten. blijft erggg spannend. heb de eertse 7 testen gedaan met clear bleu digital en begin vandaag met die van predictor. ben benieuwd naar die van sensitest, die misschien volgende keer aangezien die stuk goedkoper zijn dan de rest. gr............
hallo meiden, wil jullie even op de hoogte brengen dat ik weer ovu test heb gedaan maar helaas weer negatief. wat een teleurstelling weer. Maar ja blijven hopen... gr..............
op welke dag ben je begonnen met ovutesten? ik hoorde van sensitest vele positieve, omdat ze ook goedkoop zijn ben ik daar voor gegaan. Predictor hoor ik negatieve dingen, ook van de zwangerschapstesten.
Dag 11 begonnen met testen (5 maart). Heb zelf de digitale ovulatietesten van CB. Het hele weekend negatief, vanmorgen ook. Ik test vanmiddag nogmaals en zie t resultaat:
hallo, ben op de 11e dag begonnen met testen!!! dus was vandaag de 8e keer. 3e ronde. maak nu deze 4 van predictor nog maar op en dan volgende maand probeer ik die van sensitest een keer. En starlady dat ziet er goed uit.!!! Zo'n smiley wil ik ook graag zien.....al weet je maar dat je een positive eisprong hebt dan zou ik al blij zijn want nu wordt het zeker niks. succes voor iedereen...... gr...
Ik zou als ik jou was tot dag 20 of 21 testen. Het zou kunnen dat je een vroege of late eisprong hebt, ben je ook al aan het temperaturen? De combinatie tempen en ovutesten geven je een redelijk goed inzicht in je cyclus en wanneer je een eisprong hebt. Probeer de moed erin te houden. Ik was de moed ook ff kwijt de eerste keer dat ik met ovutesten begon, en de laatste test (die ik eigenlijk al niet meer had willen doen) was ineens positief.
Hoi carientje, vandaag weer negatieve test gehad maar ben sinds gister dan ook met predictor test begonnen omdat die van cb digital wel erg duur vond maar dit is wel heel onduidelijk met die streepjes het verschil is zo minimaal. dus morgen dag 20 dan stop ik denk maar mee. tempraturen heb ik nog niet gedaan omdat dat meer aangeeft toch wanneer je de piek hebt gehad, en is dus niet vantevoren maar achteraf. ben begonnen op dag 11 maar misschien had ik wel een vroege eisprong dat ie al voor de 11e dag is geweest...zou dit kunnen??? vanaf volgende maand begin ik met testen gelijk na menstrutie. o en zijn die testen van sensitest ook met die streepjes??? bedankt weer voor het reageren!!! gr..........
Hi Kimitimi, Om die reden test ik toch ook steeds met CB, het is inderdaad verschrikkelijk duur maar wel duidelijk. Heb ook andere (goedkopere) geprobeerd maar dat vond ik persoonlijk niks. Het zou zeker kunnen dat je je eisprong vroeg hebt gehad en hem dus al gemist hebt. Ik begin normaal met testen op dag 10. Met tempen stel je inderdaad vast wanneer je je eisprong gehad hebt, maar als je een vroege eisprong hebt dan had je dit waarschijnlijk wel vastgesteld met tempen en was je misschien minder ongerust geweest. Succes komende maand!
hi crienatje, wil dat tempe weleens proberen samen met test van cb. kun je me vertellen hoe ik dat tempe het beste moet doen??? thanx gr....
Ik had bij mijn terugplaatsingen in eigen cyclus ook gebruik gemaakt van de CB digitaal. Ik heb een cyclus van rond de 30 dagen ongeveer. Ben nu op dag 9 begonnen met testen, zit nu op dag 15 en nog niet positief... Kan me herinneren van de vorige keer dat ik ook met de 2e verpakking begonnen was hoor...dus volgens mij denk je te weten wanneer je eisprong is, maar zit je er dus heel vaak heel ver naast.. Al moet ik zeggen dat ik nu ook nerveus begin te worden, krijg een terugplaatsing van een cryootje en had vrijgenomen van de week...nou nog geen ei..dus het zal of in het weekend toch wel moeten gebeuren, anders begin as week...
hey ukoldaatje, nou ben na de 22e dag wel ff gestopt met testen voor deze maand. Wacht nu ong wel af en dan begin ik gewoon vanaf eerste dag na ong met testen en de rest vd maand. ben wel weer benieuwd, maar nu ff rust. dus tot over 2 weken zoiets. gr....
Hallo allemaal, Ben vandaag ong geworden en kan dus over een paar dagen weer beginnen met ovutesten. gebruik deze keer alleen cb test want die zijn gewoon duidelijk,heb afgelopen maand tot 17e dag getest met cb en daarna nog 4 dagen met predictor was 2e keer dus dag 19 wel tijfelachtig dat ik dacht dat de streepjes even donker waren dus positief, maar omdat het zo verschil zo moeilijk te zien is pak ik die niet meer. en trouwens dag erna had ik weer een heel licht streepje bijna niet te zien dus kan goed dat ik toch eisprong heb gehad. Dus op naar ronde 4!!!!
cb is inderdaad belachelijk duur, maar wel heel fijn, zeker die digitale. Bij mij altijd precies twee dagen een smiley. Heb weleens goedkope gebruikt, maar moest er dan alsnog 2 per dag doen, zo onduidelijk, dus uiteindelijk even duur...
hallo dames, ik wil ook beginnen met cb, mijn cyclus is na mijn bevalling 30-28-/ 1 e ronde 32- we gaan dus nu voor tweede ronde, ik zit morgen op dag 11 , dus ben ikniet te laat al? en ik hoop voor alle dames dat het deze ronde positief is! liefs mamaatje123