hey ladies, daar ben ik weer. mijn cyclus afgelopen keer was 31 dagen en ben nu op dag 13 begonnen met testen. vandaag was 2e keer en negatief. zit eraan te denken om vanavond nog keer te testen, en dan elke dag 2x te doen. vorige keer zei iemand nl ook dat ze dat had egdaan en smorgens was niks en smiddags wel positief. wat een zenuwen toch he elke maand, maar blij dat jullie allemaal zo reageren!! super dames zo helpen we elkaar er doorheen. dus deze ronde (4) hoop ik toch oop een eitje. 30-28-31
Hoi Ik herken dat wel. ben nu voor het eerst begonnen met testen (sensitest/kruidvat) nog geen duidelijke donkere streep gehad. Ik ben op dag 8 begonnen met testen, tis nu dag 15. Heb er enorm de balen in, ben bang dat ik geen eisprong heb ofzo Maar ja, we zien wel. Mijn cyclus was de laatste keer 24, daarvoor 12 en daarvoor 28. Zeker gezien die van 24 zou je denken dat ik nu toch al een ei zou moeten hebben gehad. Maar ja, ik ga nu maar uit van de 28 of 30 en dat er nog hoop is. Inderdaad als je zo graag wilt, wil je ook meteen dat alles raak is, en als je dan al geeneens een ei vind Maar moed en hoop houden is altijd het belangrijkste. Ik ben afhankelijk van een donor dus die zou moeten komen als ik ovuleer, maar ja, zo schiet het niet op nu. Denk erover om hem sowieso morgen te bellen, niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Succes allemaal
hallo meiden, ik wil graag weten wie van jullie allemaal twee keer per dag test, en of je dit vaker dan een maand hebt gedaan.???? twijfel nl erg of ik dat zal doen, maar omdat vorige ronde iemand mij dat vertelde die dat nl wel had gedaan en smorgens negatoef teste en smiddags positief!!! gebruik al cb digitale testen om gewoon duidelijkheid te hebben. wel duur maar alles is me waard voor een klein wondertje!!! bedakt voor alle reacties tot nu toe! helpt enorm. 30-28-31
Ik test vanaf nu twee keer per dag met sensitest.In de ochtend en in de middag. Zodra ik nu zou zien dat er een donkere streep komt pak ik de test van clearblue (smiley of geen smiley). Heel veel succes
hoi musicalfan, ja denk dat ik dat toch ook maar doe, dan hoef je ook niet meer af te vragen had ik dat maar gedaan. hoe bevalt jou die van sensitest, wil die misschien ook bestellen, maar bij predictor had je geen duidelijk verschil en twijfelde ik steeds is het nu wel of niet. jij ook veel succes en we houden elkaar op de hoogte. tot snel
Hoi Ik heb ze ook pasgeleden besteld n.a.v alle positieve reacties op dit forum. Ik heb tot nu toe nog niet echt een dikke streep. Vanmorgen nauwelijks iets te zien, nu net wel. Maar nog niet donker genoeg. ik had ook die van kruidvat en die gaf nu wel duidelijk aan (de twee dagen hiervoor minder duidelijk. Heel misschien test ik vanavond nog met sensitest (die van kv zijn op). Wordt die donker kan ik clearblue er nog tegenaan gooien. Maar ik verwacht niet dat de test vanavond donkerder wordt. Morgen hoop ik dan echt een knaltest te krijgen zodat ik donor kan bellen. Nu ik eindelijk zover ben met alles wil ik natuurlijk graag dat het meteen raak is, maar ja, dat willen we allemaal natuurlijk. Geduld zullen we moeten hebben. Ik hou je op de hoogte Liefs
hoi meiden, nou vandaag weer 2keer getest maar weer niks. wat wordt je er toch moedeloos van he!! zijn er meer dames die maanden helemaal geen eisprong hebben. dit is nu ronde 4 en moet wel eerlijk zeggen dat eerste 2 maanden geen testen heb gedaan, maar neem aan dat ik toen ook geen eisprong heb gehad. deze maand nog wel 2 a 3 dagen kans dus flinke hoop houden. maar toch zou ik graag van meiden die ook maanden geen eisprong hebben gehad hun ervaring horen???!!! denk er nl toch over om na deze maand even naar de huisarts te gaan. hoop weer op veel reacties.. liefss, en succes allemaal.
hoi meiden, nou vandaag 18e dag en weer negatief test..... wat nu??? is al twee maanden geen eisprong, en 4e ronde zit echt over te denken om naar de huisarts te gaan, of denken jullie dat t te vroeg is. zijn er meer meiden die de eerste 4 maanden(of nog langer) geen eisprong hebben gehad en daarna gewoon weer wel???? hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen. 30-29-32