Hopen jullie mee??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Gisteren was ik nog aan het zeuren dat ik maar geen positieve ovulatietest krijg. Maar vandaag heb ik wel een positieve zwangerschapstest. :$

Het is nog héél licht en ik wou hem op foto zetten maar dat lukt voorlopig nog niet goed. Maar ik ben niet gek. :p De streep staat er echt én is rozig.

Ik ben nog bijzonder voorzichtig want 1. hij is nog zeer licht, 2. ik zit nog voor mijn nod en 2. het is een first response test uit de UK. Hij krijgt zowel goeie als minder goeie kritieken en daar hou ik rekening mee. Maar ik kan hem nu interpreteren als positief binnen de tijd.

Spijtig genoeg heb ik geen tweede. Omdat ik toch graag een soortgelijke test had aangeschaft in Belgie dacht ik aan de clearblue plus... Ik heb in het verleden gemerkt dat die gevoelig is en ik gebruik hem (ook al is die duurder) iets liever dan de kruidvattest. Dusss... Is hij volgens jullie gevoelig genoeg?

Duimen jullie met me mee? Ik ga er geen doekjes omwinden ik wil het zo graag. Ik bescherm mezelf omdat ik rekening moet houden met bovenstaande puntjes. Maar het zou leuk zijn als de testen vanaf nu elke dag iets donkerder kleurden. ;)

Ik merk ook dat mijn ovulatietestjes elke dag een beetje donkerder worden. Kan dat een reactie zijn op HCG??

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Klinkt erg goed! :)
    De ovu testjes kunnen idd op HCG reageren, dus dat zou nog een goed teken zijn! Ik heb geen ervaring met CB plus, maar ik zou morgen toch echt nog een testje wagen ;)
    Ik duim voor je mee!

liefs

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend!
    Natuurlijk hoop ik met je mee!!!
    Vandaag naar de kruidvat rennen en een testje inslaan!!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh wat spannend zeg... ik wil fotooooo, maar dat lukt dus niet.. grrr.. ook geen vage?? we hebben goede ogen hoor..hihihi..

IK GA DUIMEN!!!

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dankje meiden!

Kan vandaag niet veel van me laten horen we zijn aan het renoveren. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben wel bang. Niet omdat ik voor men nod heb getest want daar kies ik zelf voor... Maar jullie zullen het vast toch ook wel kennen "het gevoel dat je het zo graag wilt" .... In men binnenste heb ik iets van "yes, yes!!!" ... Ik zit tussen een juich gevoel en rustig afwachten.

Ik ga zo meteen dus nog een testje kopen... Recht naar het kruidvat en héél de dag mijn plas ophouden. :D

Als testfreak zijnde kan ik toch niet gewoon zitten wachten tot morgen toch? 8):D

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    De clearblue Plus is supergevoelig !!! Bij mij 1000X zo gevoelig als de KV 2 voor 5 euro (4 dagen voor nod met avondurine ;) Zie album)

SUCCES !!! En ik ga duimen !!!

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Je test is bijzonder duidelijk... Prachtige buik meid! En de echo's zijn té schattig. :)

Ik ga toch voor de clearblue. Kijken wat die zegt. Is het niks dan is het niks dan is dat, dat... Maar voorlopig is het superrr spannend.

Heb mezelf wel voorgenomen me niet gek te maken. Als testfreak niet simpel. Ik doe vandaag nog een test en dan zie ik wel. Is die negatief ga ik volgende week gewoon bloed laten prikken. Dokter is nu op vakantie anders deed ik het vanavond al. Daarna kan ik nog zoveel testen als ik wil maar eerst zekerheid. 8) :)

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hé testfreakje ;)

Wat een goed en eng en spannend nieuws!! Herkenbaar hoor, die spanning van het "misschien is het nu wel echt raak"... Ik durfde het ook de eerste 3 dagen niet te geloven.
    Ik zit op mijn werk maar zag je topic voorbij komen dus wilde wel even reageren. Ik ga nu beginnen met duimen!! Laat het snel weten hè!!!
    Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Jaaaaaa Ik ga heeeeel hard duimen voor een mooie test zometeen !!! Wanneer/Hoe laat ga je testen ???

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik blijf mee lezen!!!
    Vind t spannend voor je en ik duim voor je!!!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend meis, klinkt positief hoor!!!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik duim ook mee!! *duim duim*

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Al de testen die ik vandaag gedaan hebben geven zéér licht positief... Dat is al beter dan ene negatieve erbij. :)

Ik heb een foto genomen maar het is écht voor de getrainde ogen hoor meiden. In het echt is die dus zoals gewoonlijk duidelijker. :)

Bekijk bijlage 63619

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ook ff hier ;) : Ik zie een kruisje hoor!

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Morgenvroeg test ik nog eens opnieuw. Ben nieuwsgierig of het donkerder zal worden, spannend!!

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Dat zal vast wel goedkomen meid, kom morgen wel ff checken natuurlijk hehehe!spannend he :) !

17. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja!!! Ik heb de afbeelding ingezoomd en zie echt een lichte verticale streep, een kruisje dus! Geweldig meid. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik zie ook gewoon een verticale streep hoor ...:)
    nou toch hoop ik voor je dat hij morgen donkerder !
    maar denk dat dat goed zal komen ;)
    succes

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    |Jaaaaaaaaaaaa ik zie hem !!!!!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007