Zal ik toch echt zwanger zijn?? Gister nog lichter getest en nu verscheen hij al vrij snel.. Op de foto is de test nog nat. Zie mijn test in mijn album. Spannennnndddddd!!!!!
Hallo Friesland90, Ik meen wel een streepje te zien en als hij al donkerder is dan gister, lijkt het er wel op. Volgens mij zitten er heel wat streepjesexperts op het forum. ik heb er niet veel ervaring mee, dus een voorzichtig gefeliciteerd.
Het was overigens ook wat lastig om een foto te maken met mijn mobiel. Ik zet vanmiddag anders even een duidelijkere foto erop..
Op mijn mobiel zie ik ook een vrij duidelijk streepje. Ik zou zeggen doe eens een kv, ik denk dat je daar een duidelijker resultaat op zal krijgen. Ow en voorzichtig gefeliciteerd ik denk absoluut zwanger!
Klopt inderdaad, ik had 2 weken ook een streepje die was echt grijs en pas zichtbaar na opdragen. Vermoedelijk kan een zwangerschapstest ook op de eisprong reageren. Mijn temperatuur ging daarna ook omhoog. Nu komt het streepje vrij snel te voorschijn. In ieder geval binnen 3 minuten ongeveer en ik heb de foto gemaakt toen de test nog nat was en lijkt echt roze en niet grijs te zijn. Het is een beetje jammer, maar hier bij de kruidvat hebben ze geen 2 voor 5 meer. Waarschijnlijk te veel dames die deze testen gebruiken en snel op zijn hahaha!! Ik heb nog wel een digitale met indicator liggen. Zou ik deze al kunnen doen? Ik lees op de bijsluiter dat deze ook 25 mlu of zoiets is, dat is de sensitest van de foto ook.. Dan zou die het toch op moeten pikken?? Spannend hoor..!! Bedankt voor alle reacties
Jaaa, digitale doen!!! CB met wekenindicator in inderdaad ook erg gevoelig! Je zit nu op 12dpo als ik het goed heb? Spannend, want ik zie op je andere test zeker een roze 2e streepje! Zie trouwens dat je temp ook mooi hoog blijft, positief!
Etos 2 voor 4 of trekpleister 2 voor 5. Kruidvat en trekpleister hebben dezelfde testen. Cb weet ik niet, ik denk dat je hem wel kan doen maar zou wachten tot morgenochtend.
Etos hebben we hier niet, trekpleister wel. Maar ik ga niet een andere test halen terwijl ik hier kruidvat plus, nog 4 sensitest en cb met indicator heb liggen. Dat vind ik echt zonde. We gokken straks de digitale. Ik wacht tot mijn vriend thuis isen dan doen we hem samen. Heb vanaf 1 uur niet geplast en drink weinig nu. Spannend hoor..!!!! Als die negatief is dan ben ik ook niet zwanger want die is net zo gevoelig als sensitest. Dus zou even snel moeten reageren. Pfffff nog even wachten...... Hihi
ow wat spannend ik had ook zo'n lichte test ben nu zie banner 3 weken en 2 dagen zwanger wat zou het geweldig zijn als jij ook zwanger test vandaag maar ik geloof het wel mijn test zag er ook zo uit
Suus D, gefeliciteerd!!!!!! Wat leuk zeg hihi hoop inderdaad dat ie zwanger aangeeft. Zijn we samen zwanger Haha.. Bedenk me net dat ik geen foliumzuur slik, dus als ie positief is direct halen.. En visolie ook..oepssss