Ik werk geregeld in de nachtdiensten en vraag mij nu af wanneer ik het beste kan testen? Als ik in de nacht zit, gooi ik nl. echt mijn ritme om en ik ben bang dat dat de test kan beinvloeden. Heeft iemand ervaring / advies? Alvast bedankt
Ik zit pas in ronde twee, draai ook onregelmatige diensten dus vol verwachting kijk ik naar de komende oplossingen. Door die onregelmatige werktijden is het lastig sexen omdat je niet tegelijk naar bed gaat. Gisteren gaf dat een lastig momentje omdat ik vermoedelijk in mijn meest vruchtbare periode zit. Ik had het gevoel dat ik manlief puur verleidde voor zijn zaad en dat voelde niet goed. Nu denk erover ik om voor ronde drie aan de ovulatietesten te gaan om zeker te weten dat dit soort sluwe praktijken zinvol zijn, haha! Herkend iemand dit gevoel? Wij zijn vrij easygoing qua sex; meestal voor het slapen gaan en wanneer ons ritme dan een week lang anders is moeten wij daar een oplossing voor vinden, HELP!
gelukkig ik ben niet alleen met klussen en werken in diensten. toevallig ben ik altijd vruchtbaar in mijn nachten ggrggrr. Maar dan klussen we als i op sta..maar nog geen resultaat. Maar is hoop in dec geen nachten hihih dus er is hoop na deze ronde als het niet raak is. Ik weet het ook niet dan op die momenten.. het is wel jammer. groetjes slaapzak
Hoi Meiden, Grappig om te lezen dat we in het zelfde schuitje zitten. Wel jammer dat niemand antwoord weet op de vraag wanneer het testen het beste is Ik denk dat ik deze vraag ook nog ff ergens anders op de site zet, wie weet dat andere lezers ons kunnen helpen. En in de tussen tijd, klussen we gewoon lekker verder