Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en er gister achter gekomen dat ik wellicht heeel pril zwanger ben Heel spannend en onwerkelijk nog, want we waren niet actief aan het proberen.. Op 30 December heb ik mijn eisprong gehad (ik voel deze altijd heel goed), ik heb getest maar kreeg geen piek. Die was al geweest denk ik achteraf. Deze vrijdag zou de eerste dag van mijn menstruatie zijn. Ik heb gister (vroeg) getest met de early testen van action en kreeg een licht ljntje. Daarna nog 2x getest en weer hetzelfde lijntje.. Ik heb vanmorgen 3 verschillende testen geprobeerd (action early, action normaal en kruidvat 2v5) en op de action normaal kreeg ik het lichtste lijntje, misschien zie ik een lijntje waar er geen is.. Net weer getest met action early omdat ik had gelezen dat er in ochtendurine soms teveel afvalstoffen zitten om het hcg te kunnen meten in zo'n vroeg stadium; weer een lijntje.. Ik ga nu 'n paar dagen stoppen met testen, heb er meerdere geprobeerd omdat ik dacht dat ik misschien 'n paar slechte testen had, maar nu kan ik er niet meer omheen denk ik... Wat denken jullie, kan dit toeval zijn? 1 en 2 (action early) van gister en al iets donkerder ivm drogen denk ik 3 (action early), 4 (action normaal) en 5 (kruidvat 2v5) zijn van vanmorgen 7.00u De onderste test (action early) is van 10min geleden. Veel liefs!
De een zegt om de dag. Ik deed t gewoon elke dag. Ik heb van mijn oudste ik denk een stuk of 20 testen. Daar testen ik ook vroeg al positief haha
Lief, dankjewel! Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk, maar er gaat echt een storm van emoties door me heen
Ja! Echt heel erg gewenst, ik ben geboren met rammelende eierstokken haha! Maar op de een of andere manier nooit verwacht dat het ook echt zou gebeuren. Ben ik super dankbaar voor natuurlijk, maar moet heel erg wennen aan het idee
Tip! Haal 1 zo'n clearblue 6 dagen eerder, dan staat er gewoon "zwanger" hoef je niet te twijfelen; batterij van die test doet het bij mij al een volle week
Daar dacht ik gister ook aan, maar ik was bang dat die dan negatief zou zeggen omdat het te vroeg is. Ik ga zo heel zachtjes rennen naar de kruidvat en dan brandt hij in de kast tot morgenochtend.. Of zal ik hem gelijk doen, dilemma's...
Wanneer je het beste kan testen verschilt per persoon... ik testte het duidelijkst smiddags rond 17.00 als ik vanaf 14.00 niet veel meer dronk en wel gewoon tussendoor naar de wc ging anders proberen met een goedkopere test om te zien of het lijntje duidelijker is, maar die CB 6 dagen eerder (met zo'n stom rood lampje) is gevoelig op 10miu, die Kruidvat die je hebt gedaan (en action normaal) op 25miu
Ga ik doen, dankjewel! Het lijntje moet in verloop van tijd donkerder worden toch? En wat is dan de volgende stap? Wanneer bel je de ?huisarts? Sorry ik ben hier nog heel nieuw in zoals je wellicht wel kan merken..
Je mag gewoon de verloskundige bellen voor een afspraak de echo. Ik hoefde de huisarts niet te bellen.