Slechte kwaliteit via tablet. Weet trouwens niet precies wanneer ei geweest is dus misschien zit ik wel op of vóór nod.
Wauw Conejita! Ondanks de slechte kwaliteit van de foto zie ik wel duidelijk een licht streepje. Wat ontzettend spannend! Zou het zo super voor je vinden. En dat het dan eindelijk eens goed mag gaan, dat is je zo gegund meid. Was het streepje binnen de tijd?
thanks meiden! ja het was binnen de tijd. maar nu lijkt ie lichter. de goeie foto staat op mijn mobiel die nu geen sjoege meer geeft ik probeer nog eentje met tablet van verder weg. ps Bee, leuk om jou te zien!!
thanks!! maar na en tijdje (tien min, kwartier ) word ie lichter. ik zie de streep nog wel. zegt dat iets?
Laat m nu eens zien en dan graag dezelfde kwaliteit foto Ik denk dat het gewoon aan de test ligt ik zou van de week een cb doen
En zo is ie nu. ik zie de streep nog wel heel licht maar op de foto zie ik m niet. is het normaal dat ie lichter wordt na een tijdje?
hij is op de foto weg maar ik zie m nog. maar wel hééél licht. maar dit is een test uit spanje he. misschien is het anders hier, andere merken... iig afwachten is toch het enige wat je kunt doen.