Hallo dames, heel dom misschien maar ik heb een ovu-test gedaan een week voor mijn NOD omdat deze testen ook HCG-gevoelig zouden zijn...nou is deze negatief... wat betekend dit? Liefs
dit betekend helemaal niks... ze "zouden" gevoelig kunnen zijn maar sorry ze hebben niet voor niks een zwangerschapstest uit gevonden.
Het betekend dat er geen eisprong aankomt Ik zou gewoon een zwangerschapstest proberen als ik jou was! Succes!
heb mijn ei al gevonden, 25 april, maar ik hoorde dat je met een ovutest ook een zwangerschap kunt zien.
Nou het betekent inderdaad dat er geen ei aan zit te komen maar daar was je zelf denk ik ook al achter En aangezien je nog zover voor je nod zit, zou een zwangerschapstest waarschijnlijk ook nog negatief zijn. Ik zou de testen gewoon gebruiken waar ze voor bedoelt zijn.. Anders breng je jezelf alleen maar in onzekerheid. En liever pas ná nod testen want het ligt er ook maar net aan hoeveel hcg je aanmaakt.. Ik weet dat het moeilijk is maar ik heb met mezelf afgesproken om zeker pas 1a2 dagen na nod te testen, omdat anders de teleurstelling steeds groot is..
Ik was nieuwschierig en wilde het testen of die eerder positief waren dan een zwangerschapstest.. NIET dus Toen ik zwanger was en positief teste met een zwangerschapstest, gaf de ovulatitest pas positief op 14 dagen na de eisprong (hetzelfde moment als de nod dus) de zwangerschapstest was bij mij 9 dagen na ei al positief je kunt beter een zwangerschapstest doen