Wanneer testen na een miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik was afgelopen maandag 10+1 en had al bij 7+4 een mooi kloppend hartje en perfect vruchtje gezien. Helaas maandag een beetje roze afscheiding en bij de echo bleek het hartje gestopt bij ongeveer 8 weken.

Gedeeltelijk kwam de miskraam vanzelf op gang (echte weeen) maar omdat het niet allemaal los kwam heb ik nog 1 gift cytotec gehad en toen kon de gyn het er zo uit trekken. Dat was gisteren. Er zat nog iets kleins en gisteravond kwam er nog een stolseltje en nu voelt het alsof ik 'schoon' ben.

Ik wil over een paar weken wel testen of ik geen HCG meer heb. Wanneer is een goed moment?

2. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb gewacht tot het vloeien echt helemaal over was. Er was nog een heeeeeeel licht streepje te zien. Mijn man zag hem niet eens. In het ziekenhuis bleek ik ook schoon te zijn.

Later deze cyclus (op dag 34 ofzo) een testje gedaan en negatief. Echt niets op te zien.

ik was 9 weken zwanger.

het kan wel een tijdje duren voor alle hcg er echt uit is.

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Bij dit termijn kan het (helaas) wel even duren voordat je HCG uit je systeem is. Ik zou midden volgende week er even een testje aan wagen, en dan einde van de week nog een keertje. En dat telkens (met hetzelfde merk!) blijven herhalen, dan zie je vanzelf wat je streep doet.

Wat een ontzettend verdrietig verhaal trouwens :( Heel veel sterkte met de verwerking hiervan......

4. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Bij mij was op dag 4 van het vloeien de testen negatief. Maar ik was nog maar heel pril zwanger.

5. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    En wanneer zouden jullie weer starten met ovulatietesten dan? Niet dat ik nou gelijk de eerste keer weer zwanger wil worden maar wil wel graag mijn cyclus weer zsm in kaart hebben.

6. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Hier nog een maand positief getest, dus alle ovutests waren/bleven positief. Wel temperatuur steeds opgemeten, maar eerste cyclus geen eisprong gehad en na 33 dagen menstruatie gekregen.
    Nu in 2e cyclus weer begonnen met ovutests , maar nog steeds geen cylcus die ik voor mijn miskraam had.

7. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik was wel begonnen met ovutesten meteen deze maand. Voor de MA had ik een cyclus van ongeveer 34 dagen en een lf fase van 12 dagen. Dus ik ben op dag 17 begonnen met testen.

Heel wissel vallend resultaat steeds. Maar geen echt positief. Toen ze eindelijk een beetje op begonnen te lopen waren ze op. Op de dag dat ik vruchtbaarslijm spotte, wilde ik de bevestiging van een positieve ovutest, maar toen had ik ze al niet meer. Ik ben afgeopen zaterdag, na 47 dagen, weer ongesteld geworden.

Sterkte, het is best moeilijk om er weer positief tegenaan te kijken. Ik dacht dat ik het aardig verwerkt had, maar toen ik zaterdag ongi werd, was het net of ik de klap nog eens kreeg..

Deel Deze Pagina