Ik heb gisteren getest met die gevoelige test van Senistest,en deze was licht positief en volgens de beschrijving ben ik dus zwanger. Maar als ik op google zoek naar andere ervaringen van Sensitest word ik er eigenlijk niet echt blij van..... Veel vrouwen die vals positief testen,negatieve testen terwijl ze wel zwanger bleken ze zijn,kortom ik lees toch wel erg veel over onbetrouwbare uitslagen van de Sensitest testen. Mijn cyclus is kort,dus vandaar dat ik al vroeg getest heb zeg maar. Maar mijn blije gevoel neemt nu plaats voor onzekerheid en twijfel. Wat moet ik nou
Nee mn batterij is leeg,ook dat nog haha. Maar ik net nog eens getest met een nieuwe test dan uiteraard maar nu lijkt ie lichter dan gisteren? Ook heb ik gisteren overigens nog de CB test gedaan die je 4 dagen voor je NOD kunt doen. Aangezien ik een korte cyclus heb en ik tussen de 23 en 26 dagen schommel had ik de gevoelige maar genomen. Die gaf veeeeeel duidelijker aan dat het positief was. Daar was echt een lichte + op te zien!
Oke, nou jammer zeg dat je geen foto's kunt maken. Maar zo te lezen kun jij hetzelf prima beoordelen.... Dat de kleur veranderd met gister...kan echt nog komen omdat je niet zover bent, tijd van het testen etc. Zou het over 2 dagne nog eens proberen. Vanaf hier dan een hele voorzichtige gefeliciteerd!
Het maakt me gewoon super onzeker. Zeker gezien ik met de gevoelige cb test wel positief test. Is Sensitest minder betrouwbaar dan de bekendere merken? Ik heb gewoonlijk als ik test de cb test,maar deze waren lekker goedkoop dus ik dacht die bestel ik eens. Maar twijfel enorm aan de betrouwbaarheid....
Ik heb verder geen ervaring met Sensitest...ik gebruik altijd de kv 2voor5 en als ik echt niet zeker ben de indicator van CB. Als ze echt mega onbetrouwbaar zijn, lijkt mij dat ze wel uit de winkel zouden zijn gehaald. Volgens mij geven die wel regelmatig zo'n "penstreepje"....die is dan vals. Als de lijn even dik is als de controle lijn...is er volgens mij niets aan de hand, behalve dat je zwanger bent!
Het was beslist geen penstreepje gelukkig. Die heb ik wel eens vaker gehad en dan zijn ze inderdaad negatief. Maar nu was hij breed,even breed als de - streep. Maar stomme is dat ik mijn 2e sensitest gedaan heb en deze knal negatief is Ik snap er echt niks meer. Ik ga het denk ik eens een paar dagen laten rusten en dan opnieuw testen als ik nog steeds geen bloedverlies heb. Gekke is dat wel onwijs misselijk ben meerdere malen per dag en ik ben helemaal niet ziekjes ofzo,ook ben ik vaak ineens heel dizzy/licht in mn hoofd en ik heb zoveel behoefte aan slaap. Kan de hele dag wel slapen.... Maar heb ook soms flinke krampen in mn onderbuik,echt van die gemene ongi krampen. Maar enige wat ik verlies is doorzichtig slijm/vocht..... Kortom,vage boel bij mij haha
Nou je houd het wel spannend zo dan Maar net schreef je dat het 2e testje minder positief was...en nu zeg je knal negatief? Beetje onduidelijk. Wanneer heb je die + test gedaan dan?
Die+ test was gisteren,voor de eerste sensitest. Die + test was duidelijk! Daar stond echt een +je Maar de sensitest was weer minder duidelijk,misschien vraagt die meer hormoon? Was ook niet de gevoelige test maar de gewone dipstick. Er staat wel dat de 4 dagen voor je nod kan testen maar dat staat ook bij de vroege cb test. Snap niet dat cb een +je aangeeft en sensitest heeeeeeeeeeel vaag en vandaag zelfs niks. Kan toch niet opeens weg zijn wat er zit/kan zitten? En cb gaf echt een brede lijn aan,niks geen penlijntje. Alleen die sensitest vind ik zo onduidelijk. Heb me ook voorgenomen die niet meer te doen,heb dr nog 1 maar ik doe deze niet meer. Ik hou het dan maar bij het duurdere maar voor mij betrouwbare merk CB. Die vind ik toch het fijnst. Dan betaal ik er liever meer voor,dan dat ik zoals nu met twijfels zit. Ik ga er zo nog 1tje halen,en ben super benieuwd of die weer positief aangeeft. En dan wacht ik een paar dagen,want dan moet het Hcg toch verdubbelen een paar keer,dus dan zal ik in de loop van komende week een knaltest moeten hebben! Daar gaan we immers voor toch hihi
Nou, als die CB aangeeft dat je zwanger bent dan denk ik dat je zwanger bent. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het HCG gehalte nogal schommelt in de eerste tijd, dus misschien ligt het daaraan dat je met sensitest op dat moment minder posi testte? Ik wens je een enorm overduidelijke positieve test toe één dezer dagen!
Thanx meis!!! Ik ga zo naar de drogist en doe gewoon nog een keer die gevoelige cb test. Mocht die weer dezelfde uitslag geven als de test van gisteren dan is de Sensitest blijkbaar niet voor mij weggelegd ofzo. Las net nog dat er ook veel vrouwen zijn die pas laat met Sensitest positief testen en met de cb of kv test al eerder of op hun nod positief hadden getest. Ik ga ff snel mn dingetjes thuis doen en dan ff snel op en neer naar de trekpleister en dan de test halen. Ben nu toch wel zenuwachtig!!!
Nog niet. Heb vandaag wel getest omdat ik weer zo ontzettend misselijk was. Ik meende een soort schaduw streepje ofzo te zien maar mijn mannetje zag het weer niet?! Dus het is nog spannend. Ik denk dus dat ik toch weer netjes op een cyclus van 26 dagen zit en ik moet afwachten tot woensdag(wat lijkt dat nog ver weg haha) Maar wat me opvalt..... Normaal heb ik 3 a 4 dagen voor mn ongesteldheid al licht bloedverlies heb,met vlagen. Maar dat heb ik nog helemaal niet gehad. Ook heb ik 3 a 4 dagen voor mijn ongesteldheid geregeld felle krampen maar die heb ik ook niet gehad tot nu toe. Dus ben benieuwd wat het zal gaan worden deze maand! Maar ik ga er vanuit dat het toch niks is,want als ik nu af ga van de andere dingen en ik toch ongesteld word dan is de teleurstelling nog groter. En ik mag nog niet klagen mocht het niet raak zijn want dit is pas de 2e ronde. Maar we hopen natuurlijk dat het raak is hihi
He! Wil je toch even laten weten: Ik heb geen ervaring met deze testen, maar ik zit in dezelfde soort spanning als jij. Donderdag heb ik meer zekerheid. Ga voor je duimen en wie weet hebben we allebei na donderdag een feestje. Trouwens je kinderen hebben prachtige namen. Lieve staat ook al op ons lijstje. Heel mooi.