vraagje over ovutest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by emje, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi,

ik had afgelopen donderdag een positieve ovutest. (de teststreep was donkerder dan de controlestreep).

nu hebben we vrijdag en vandaag geklust. ik heb vandaag weer een ovutest gedaan en deze was negatief. ik had wel een teststreepje maar deze was lichter dan de controlestreep.

hoe groot is de kans dat ik zwanger ben. en hebben we het goed gedaan met de ovutesten?

alvast bedankt

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi Jen,

De kans dat je zwanger bent is net zo groot als bij iedereen. 20% per ronde.

Als je ovutesten echt goed wilt gebruiken moet je ze voor een bepaalde periode iedere dag gebruiken en niet om de paar dagen. Staat ook wel in de gebruiksaanwijzing.

Ik hoop het voor jullie meid.

Liefs

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Volgens je ovutest heb je dus je ovulatie gehad, volgens mij heb je gewoon kans om zwanger te zijn, alleen kan t zo zijn dat je eisprong bijv. do ochtend is geweest en je vr avond geklust hebt, dan is de eicel volgens mij niet meer 'goed'. (leeft dacht ik maar 24 uur, of zit ik nou fout?) In de gebruiksaanwijzing van de ovulatietests staat dacht ik ook met hoeveel uur je kans hebt op een bevruchting na een positieve test.

We duimen!

Share This Page