Ik ben altijd onregelmatig ongesteld, momenteel ben ik 45 dagen na mijn laatste ongesteldheid. Probleem is dat ik afgelopen woensdag bloed moest prikken en dit negatief was. De dokter zei dat hij dit regelmatig meemaakte en ik moest afwachten. Sinds gister ochtend ben ik erg misselijk waardoor ik dacht ik doe nog een keer een tesr en nu komt dit..
Ik zie wel iets maar is een witte/grijzige streep. Dus durf er niks over te zeggen. Hij zou als positief is over 2/3 dagen duidelijker moeten zijn
Op de foto lijkt hij inderdaad vrij grijzig/wit.. in het echt zit er wel een paarse gloed op.. pff ik weet het niet zo bang dat ik mijzelf teleurstel
Kwaliteit na uploaden verslechtert erg hier. Als hij in echt roze/paars is ben ik al.een stuk positiever.
Ik merk het aan de fotos ja haha Maar iemand enig idee hoe de bloedtest negatief kan zijn? Terwijl ik 2 dagen later wel echt een streep zie?
Jaa heb vandaag een nieuwe test gedaan die lijkt wel beter zichtbaar. Bovenste van gister en onderste van vanmorgen.
Sorry te onduidelijk om positief te noemen. Dr testen zijn gelig en opgedroogd lijkt wel. Waar zit je in je cyclus? Is de onderste foto binnen 5 min genomen?