Vandaag is mijn NOD met de afgelopen maanden 25 28 23 28 als cyclus. Ik heb de Action test gedaan en lijk een heel licht streepje te zien. Ik heb hem midden op de dag gedaan na 2 a 3 uur niet gedronken te hebben. Ik heb totaal geen symptomen, alleen een zeurderig gevoel id buik en iets rommelende darmen. Bij zl had ik ruim voor NOD vele symptomen meer als gevoelige tepels / borsten, grotere tepelhoven, ijzersmaak etc. Wie o wie ziet wat ik zie??
Ik zie het ook niet.. Maar ik weet uit ervaring dat het in het echt altijd beter te zien! Heb je nog meer testen in huis om evt maandag weer te testen?
Ja ik wil morgenvroeg een kv test doen... Bedankt voor het kijken! Nog meer mensen die willen turen voor mij?
Mijn mening? Als je het niet op de gewone manier kan zien (dus zonder foto bewerken of ding uit elkaar te slopen) is hij niet positief. Over 2 dagen nog een keer proberen dan zijn evt hormonen verdubbelt en zou je het gewoon moeten kunnen zien.. Op deze foto's zie ik echt helemaal niks. En die action testen zijn trouwens niet bepaald betroywbaar..... Ik zou een setje van de kruidvat halen a 2 voor 5 euro of een cb.
Ik zie hem wel op de tweede foto en dan de eerste, maar wel licht.. krijg er pijn in mijn ogen van van het turen haha.. Spannend!
Ik zie ook wat op de foto maar wel erg licht. Spannend! Heb geen ervaring met de actiontesten dus weet niet of ze betrouwbaar zijn. Spannend meid!
Van je 2e post de normale foto lijk ik wel een streepje te zien. Heb je geen gewone foto van de test nog in elkaar? Vind het nu ook lastig kijken WAAR het streepje zou moeten staan. Succes met afwachten!
Ik zie hem wel, heb alleen zelf niet zo'n goed ervaring met zulke streepjes.. Ik hoop voor je dat ie duidelijker word!