Ovu test kruidvat vs zwanger en kids?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Nienke87, Dec 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Hoi allemaal, vorige maand heb ik de ovu testen van de kruidvat geprobeerd. Deze bevielen me erg goed, en ik had een mooie piek (streepjes liepen mooi op) Maar omdat dit best duur wordt om dit elke maand bij te houden heb ik deze maand de dipsticks van zwanger en kids besteld, na die tip te hebben gekregen hier op het forum.

Omdat ik een licht streepje gewend was van de kruidvat test en ik een witte z&k test had, ben ik ze naast elkaar gaan gebruiken. (had nog 6 kv testen liggen)

Zie hier de testen van vanmorgen. De kruidvat verwacht ik vanavond of morgenvroeg (in vergelijking met vorige maand) positief te hebben. De z&k vind ik echter nog erg licht.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wordt deze zometeen toch ineens heel snel positief?

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de ovulatietesten van kruidvat weleens geprobeerd, maar daar had ik op heel veel dagen een positieve test. De dipsticks van Z&K worden bij mij op 1 of soms 2 dagen knalpositief. Het zal ook wel persoonlijk zijn, maar ik heb veel liever die van Z&K.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    KV testen staan erom bekend dat ze snel donkere strepen geven.

Ik heb ook altijd z&k gebruikt.

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Okeej.. nou ik blijf nog wel even doortesten want ook die van de kruidvat kan nog positiever :) Ben benieuwd of de z&k test ook echt positief gaat worden..

Share This Page