Hoi allemaal, vorige maand heb ik de ovu testen van de kruidvat geprobeerd. Deze bevielen me erg goed, en ik had een mooie piek (streepjes liepen mooi op) Maar omdat dit best duur wordt om dit elke maand bij te houden heb ik deze maand de dipsticks van zwanger en kids besteld, na die tip te hebben gekregen hier op het forum. Omdat ik een licht streepje gewend was van de kruidvat test en ik een witte z&k test had, ben ik ze naast elkaar gaan gebruiken. (had nog 6 kv testen liggen) Zie hier de testen van vanmorgen. De kruidvat verwacht ik vanavond of morgenvroeg (in vergelijking met vorige maand) positief te hebben. De z&k vind ik echter nog erg licht. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wordt deze zometeen toch ineens heel snel positief?
Ik heb de ovulatietesten van kruidvat weleens geprobeerd, maar daar had ik op heel veel dagen een positieve test. De dipsticks van Z&K worden bij mij op 1 of soms 2 dagen knalpositief. Het zal ook wel persoonlijk zijn, maar ik heb veel liever die van Z&K.
Okeej.. nou ik blijf nog wel even doortesten want ook die van de kruidvat kan nog positiever Ben benieuwd of de z&k test ook echt positief gaat worden..