Hoi, Ik gebruik de digitale ovutesten van CB en nu vroeg ik mij het volgende af. Ik test altijd met ochtendurine en zodra ik een smiley heb (positieve test) klus ik die avond en de dag erna (ook in de avond). De gyni heeft gezegd dat dat de 2 beste dagen zijn. Nu las ik echter dat je ei binnen 24-36 uur springt na de positieve test. Als ik dan de 2e dag pas in de avond klus dan zijn die 36 uur inmiddels voorbij. Ik vroeg me dan ook af of ik dan al eerder aan de bak moet? Ik weet ook niet tot hoelang na de eisprong het eitje nog berucht kan raken? Bedankt voor de info!
Je eitje blijft na de eisprong nog 12 tot 24 uur levend wachten op een zaadje. Als je die 12 u er bij optelt kom je dus op 2 x binnen 48 u alias 2 dgn
Ochtendurine met ovutest is niet goed, dat word afgeraden Na positest springt je ei 24-48 uur na die tijd. als je ei is gesprongen blijft hij nog ongveer 12 uur in leven, dus in die 12 uur is ook nog een kans dat hij bevrucht word
Oh ik dacht dat je juist ochtendurine moest gebruiken. Maar je mag toch ook 4 uur van te voren niet naar de wc zijn geweest? Lijkt me vrij lastig overdag? Wat is dan het beste moment?
S'avonds 21.30 uur van kruitvat duidelijke 2de streep maar geen smile op cb digitaal. Die avond wel plezier gemaakt. De volgende dag 11.00 uur een smile op cb digitaal. S'avonds plezier gemaakt. De volgende dag niks. en niet getest. De dag erop weer s'avonds plezier gemaakt. Die maand was ik wel zwanger geworden.
met andere ovu testen raden ze idd ochtendurine af, maar met de CB digitale ovutesten kun je gewoon ochtendurine gebruiken !