Kan je zwanger zijn maar test geeft neg aan?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sharmila, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik zal even proberen het duidelijk uit te leggen

Eind nov ben ik heel erg aan de diaree gegaan en had geen idee dat de pil dan niet betrouwbaar is. Daar kwam ik achter door een gesprek met collega's. Dus ik heb begin jan een test gedaan en was neg. Had wel last van allerlei kwaaltjes die ik in mijn vorige zwangerschap had dus 2 weken later weer een test en weer neg. Ik opgelucht want we willen nu nog niet voor een 2e gaan. Bleef wel last houden van maagzuur/misselijk. Kreeg ook weer ringworm(heel gek maar had ik in mijn zwanderschap ook) En nog veel meer dingen die ik in mijn zwangerschap had. Maar ik dacht er verder niet meer bij na. Nou lag ik 2/3 weken geleden op de bank en voelde ineens iets in mijn buik. Dus ik schrok. Maar dacht, oh zijn vast mijn darmen. Paar dagen later op me werk weer elke keer plopjes gevoel(ja weet even niet anders te omschrijven) Dus ik dacht, ik ga even een digitale test halen. Nou heel duidelijk NIET ZWANGER!! Ik blij en had eigenlijk zoiets van, nu weet ik het zeker en hoef ik me niet druk te maken.

Nu voelt het de laatste dagen steeds meer zo raar in mijn buik. Jayden was een erg drukke baby in mijn buik(en nu nog:D) en voelde hem al met 15 weken en zeer regelmatig ook. Nu vraag ik me af of dat het mogelijk is dat ik ondanks 3 NEG testen of ik toch zwanger kan zijn? Ik geloof het haast niet maar 2 dagen geleden ook ineens weer last van me bekken. (erge BI gehad)

Hoop dat het een beetje duidelijk is hoor.:)

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

t niet kan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Waarschijnlijk is het niet. Ben je al die tijd niet ongi geweest? Dus nu overtijd?
    Als je duidelijk antwoord wilt zou ik de ha vragen om een bloed test of je moet kruitvat zwangerschaps test gaan proberen. 2 voor 5 euro. Op basis van kwaaltjes kun je natuurlijk niet een zwangerschap vaststellen.

3. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Nee ik denk het ook niet hoor. Kan me ook echt niet voorstellen. Maar ga dan ineens zo twijfelen. Eigenlijk alleen maar door die plopjes in mijn buik. Zullen mijn darmen wel zijn dan. Slik al die tijd gewoon de pil dus word wel elke keer onegsteld. Wel maar twee dagen(normaal 5) En ik kan er toch wel vanuit gaan als je 2,5 maand verder bent dat zo'n test duidelijk is. Nou moet toch nog naar de dokter voor ringworm dus vraag het dan ook nog even voor de zekerheid.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk als je 3 negatieve testen hebt gehad dat je er toch wel van uit kunt gaan dat je niet zwanger bent.

Als je het echt niet vertrouwd zou ik even langs de HA gaan en een bloedtest vragen, maar denk niet dat dat nodig is.

Succes!

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik denk ook niet dat je zwanger bent hoor.
    Mischien inderdaad even voor je eigen rust nog even een kv2v5 doen en een bloedtest bij de dokter.
    Ik hbe het een aantal jaren geleden ook een keer gehad, slikte gewoon de pil, werd gewoon ongesteld maar t leek wel alsof mn buik wat dikker werd en voelde ook iedere keer gerommel.
    Heb mezelf toen ook even vanalles in mn hoofd gehaald maar wat t was weet ik niet... Ik was iig niet zwanger;)

Liefs mij

6. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Oh wat fijn te horen dat ik niet de enige ben hihi:D Ben nu al meer gerustgesteld. Ik ging echt denken van, ik ben toch niet 1 van die personen die er dan straks pas achter komt als de bevalling begint haha. Laat het dan nu gewoon rusten. Over een paar maandjes gaan we echt voor een tweede, nu nog even niet. Wil nog even lekke rgenieten van mijn kleine mannetje.
    In ieder geval bedankt voor de reacties

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ik wil je niet bang maken , maar ik had bij de eerste ook geen posi test en ben toen naar de ha geweest bloed laten prikken.. zwanger!! en toen een echo 14 weken zwanger dat was wel even slikken ( minstens de hele dag door even slikken zeg maar haha)
    Maar ja het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.. maar ik zou even idd naar de ha gaan ff een prikje bloed ...:D

xxxx

8. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Oh joh, maar had je het idee zwanger te zijn? En slikte je toen ook gewoon de pil? Ik denk dat de kans klein is maar goed, Jayden was ook niet in de planning. Was een kwestie van 1 keer niet veilig en tadaa:D Moet zowieso naar de dokter voor mijn ringworm dus kan idd geen kwaad even wat bloed af te staan;)

9. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    Toch denk ik persoonlijk niet dat je zwanger bent maar als jij er niet zeker van bent dan kun je beter naar de huisarts gaan om een bloedtest te doen helemaal nu ik het verhaal heb gelezen van PatriciaK

Liefs

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    nee ik slikte de pil niet meer en bij mij was haha ja nu komt het jayden ook niet in de planning ( toevallig heet die van mij ook zo hahaha)

xxx

11. Samama

Samama Niet meer actief

Maar hoe zou het dan kunnen dat haar tests negatief zijn?

Zoals bij jou, PatriciaK, dat je test negatief was maar toch zwanger bleek te zijn..?

12. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ja vraag ik me ook wel af. Heb ooit een meid gekend die er pas met 5 maanden achter kwam. Wel getest maar was neg, ze viel heel erg af in plaats van aankomen. Uiteindelijk naar de dokter en zo zijn ze er achter gekomen.

maar goed ik heb 2/3 weken geleden nog getest, dan zou je toch verwachten dat dat betrouwbaar is. Het ene moment denk ik van nee, kan helemaal niet, en het andere moment begin ik weer te twijfelen. Morgen maar eens dokter bellen.:)

13. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    oh ja en bij zw van Jayden had ik na 1 week knaltest. Weet natuurlijk niet of dat elke keer hetzelfde is maar ga dan een beetje daar vanuit.

14. Samama

Samama Niet meer actief

Heb ik dus ook! Heb zw test gedaan omdat ik een ongi gevoel in mijn buik heb en m'n buik echt boller is. 1x test gedaan die was licht positief (maar predictor) en daarna 1 nega en ongi geworden. Maar blijf last van m'n buik houden!

Waar heb jij last van waardoor je twijfelt?

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Bij mijn buurmeisje bleef de test ook heel lang negatief,door klachten werd ze doorverwezen naar het ziekenhuis en toen bleek ze al 12.5 weken zwanger,ex collega van me werd opgenome voor een blindendarmontsteking,kwam een gezonde dochter uit. Dus je weet maar nooit.

16. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Nou het is zo dat toen is zwanger was van jayden ik heel veel kwaaltjes had.
    Het begon met misselijk en aankomen. Maar dacht er totaal niet aan dat ik eventueel zwanger was.
    Wat ik nu ga zeggen zul je misschien vreemd vinden, maar mijn moeder is overleden toen ik 15 was. Ik voelde altijd nog haar aanwezigheid en op een dag niet meer(rond mijn 19e). Uiteindelijk ben ik naar een medium gegaan(22jaar was ik toen) en ze vertelde mij een hele hoop maar ook dat mijn moeder idd niet meer bij mij was omdat ik het maar niet los kon laten. Maar als ik zwanger zou worden zou ze er weer zijn en ook bij mijn bevalling. Nou prima kon het eindelijk een beetje laten rusten nu ik wist hoe of wat. Het gekke was dat ik sept 2008 ineens over mijn moeder ging dromen(al die jaren niet meer gedaan) Toen dacht ik, he hier klopt iets niet. Aan de hand daarvan heb ik een test gekocht en gelijk knaltest. ZWANGER!

Toen met een week of 9 begon ik bi te krijgen en kort daarna ringworm(nooit eerder gehad dus ook vreemd)
    Nou dat was allemaal nog wel te doen met het vele overgeven.
    Met 20 weken begon ik last van nierstuwing te krijgen. Zo heftig dat ik s'nachts opgenomen werd en na 6 pijnaanvallen uiteindelijk platgespoten. Meerdere malen opgenomen en pijnbestrijding. Dubbe J katheter geplaatst en na enkele uren erweer uit want mijn lichaam moest niks van dat ding hebben.(echte extreme pijn)
    Toen kreeg ik daar bovenop carpaal tunnelsyndroom en een borstonsteking:( Oh ja ook nog door b12 tekort pijnlijke tong(ja klinkt gek maar is echt een naar gevoel)

Mijn klachten nu:
    Weer gedroomd
    Pijnlijke tong (maar is weer voorbij)
    Misselijk/maagzuur
    Ringworm
    Nierpijn(maar niet extreem)
    Voel plopjes in mijn buik(waarschijnlijk darmen)
    Paar dagen terug weer pijnlijk bekken.
    Pijnlijke handen (s'avonds echt vocht)

Maar wat ik ook dacht, misschien denkt mijn lichaam het wel maar is het niet zo. Of is dat echt onzin. Ondanks al deze klachtjes voel ik me namelijk NIET zwanger. En het is ook ziet zo dat ik graag zwanger wil zijn dus dat ik het mezelf aanpraat omdat ik het graag wil. Zoals ik al eerder zei, wij willen pas over een paar maanden beginnen(einde van het jaar op zijn vroegst)

17. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

Jul 9, 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    zeg nooit, nooit!!
    heb 4 testen van de kruitvat 2 voor 5 gedaan gaven allemaal negatief aan,, maar toch voelde ik me hartstikke zwanger!
    toen de test van de clear blue gedaan en wat bleek ik was hartstikke zwanger al bijna 12 weken!

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Tkomt niet vaak voor, maar t kan wel.. collega van mij kreeg buikpijn en is ziek naar huis gegaan.. toch maar even naar de dokter diehaar doorverwees naar het zh.. daar bleek ze 7 maanden zwanger...

Geen buik, iedere maand ongesteld en tussendoor alleen maar negatieve testen.. NOU VERTEL MIJ MAAR HOE T KAN... maar tis toch echt zo.. ik maak haar dagelijks mee (nou ja.. de 2 dagen dat ik werk dan he..).. ze is niet dik...maar van een zwangerschap is nooit iets zichtbaar geweest.. met 8 mnd is ze bevallen.. t verloskamers wisten niet wat ze zagen toen ze binnen kwam met weeen..whahaha.. ze zeiden zelfs nog dat mevrouw op de verkeerde afdeling was...hihihi.. dochterlief is kerngezond...

Maar goed.. dit soort verhalen zijn zeldzaam.. maar t kan..

Als je onzeker bent leg t voor aan ha of vk.. zij kunnen je snel duidelijkheid geven door bloedtest of echo...

SUCCES

19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik kan eerlijk zeggen dat ik ordinair nieuwschierig ben naar het vervolg..
    (die pijnlijke tong had ik trouwens ook tijdens de zw van mijn dochter, maar volgens de vk stond dat los van de zw:S)

20. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente

Oh sorry, moet eerlijk bekennen dat ik gewoon nog geen tijd heb gehad om naar de dokter te gaan.(heb ook altijd een hekel om naar de dokter te gaan hoor) En heb nu ook niet zo het idee dat ik zwanger ben. Kan morgen weer anders zijn;) Heb wel het idee dat ik ongesteld moet worden. En heel eerlijk weet ik niet meer precies wanneer de laatste keer was *schaam* Komt omdat ik na mijn laatste menstruatie de pil niet heb geslikt.(wel veilig gedaan hoor:p) Maar ik ben sinds de zwangerschap van Jayden zo enorm vergeetachtig geworden. Voorheen had ik echt een heeeel goed geheugen. Kon precies vertellen wat ik 5 jaar geleden deed op welke dag:$. Nu weet ik niet eens meer wat ik gister heb gedaan;) Maar als ik even heel hard nadenk was ik geloof ik zo eind jan ongesteld.

Oh ja van die tong, dat kan je ook gewoon hebben hoor als je b12 laag is. Ik eet bijna geen vlees en drink bijna geen melk. Normaal had ik daar geen last van maar in mijn zw echt last van ruwe pijnlijke tong. Zodra ik veel melk ging drinken verdween dat weer.

Maar goed, ik hoop echt zoooo dat ik morgen moed heb verzameld om de dokter te bellen. Die ringworm moet ook gewoon echt behandeld worden.

Share This Page