vraag?word het hormoon dat je ziet met de ovu test minder na

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mecha, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

word het hormoon dat je waarneemt op de ovu testen minder als je bent bevrucht?
    normaal moet je 48 uur een positieve ovu test hebben .. nu was hij gister bij mij bijna net zo donker als de controle streep maar vandaag net zo licht als een paar dagen ervoor.. heb wel geklust

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Misschien is je ei sneller dan bij anderen ...
    ik heb normaal wel twee streepjes en daarna weer lichter..

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Dit had ik ook, een bijna positieve test, toen een hele VETTE en de dag erna al heel wat lichter...
    Wij zijn ook druk aan de klus voor alle zekerheid maar waren er netjes op tijd bij gelukkig.

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

bij de 1 duurt de piek langer als bij de ander, dus het kan goed dat hij maar 1 dag duidelijk was, geen zorgen maken hoor, is heel normaal!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Soms test je meteen aan het begin van de piek en dan kan het zijn dat je 2 dagen positief test.
    Een andere keer zit je 1e positieve test al wat later in de piek en is ie de volgende dag al weer wat lichter.
    Althans bij mij...

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks ja ik heb fotos geplaatst.. en daar zie je ook goed dat hij zo ie zo niet net zo donker is geweest als de teststreep,
    moet wel zeggen at ik gister meer slijm had en dat vruchtbare slijm, draden trek slijm hahah excuse my language ;)
    dus heb nog maar een keer geklust na zijn lozing nog een keer klaar gekomen daarvoor ook dus als me bm open was dan is het het zeker in gegaan hahah .. spannend nu dat afwachten ieellll

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ika had ook op een dag maar een vette streep, check m,n album.
    soms is dat gewoon zo

gr jose

Share This Page