Vanochtend deed ik een CB met indicator. Geeft hij alleen maar zwanger aan en geen indicatie. Daar had ik hem nou juist voor gekocht. In de bijsluiter staat niets hierover. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Zonde want een CB wel/niet zwanger heb ik ook nog liggen en dan had ik net zo goed die kunnen doen. Bekijk bijlage 162687
Ik zou ook even bellen met cb. En nog even een ander testje doen. Dat die test de indicatie al niet aan geeft is niet goed, dus misschien is de uitslag ook wel vals. Al hoop ik natuurlijk van niet maar voor de zekerheid zou ik toch nog even een andere test doen.
Dat wist ik niet! Gefeliciteerd dan! Jammer dat de indicatie het niet doet, toch nog even bellen met cb. Ga ervan uit dat je dan een nieuwe krijgt toegestuurd.
Yep zeker ff aan cb laten weten! Zonde van het geld, die test is net zo leuk! (als ie posi is en het goed doet tenminste)
Whahahah over mijn straatnaam: Burgemeester Caen van Necklaan Could you spell that for me please... Uuhhh daar was ik al bang voor. Gelukkig konden ze ook op postcode zoeken. Ik krijg een nieuwe toegestuurd. Blij blij.