geweldig meid ik weet het niej.. ga voorlopig me ff in houden ga pas na me NOD testen . en die is dinsdag,, heb nog niet het idee dat ik ongi wordt geen pijn in me buik gehad wel ontzettend misselijk
Balen lindy, misschien volgende maand. Ik moet nog negen dagen tot mijn NOD... Moeilijk he, als het weer niet is gelukt...
Hier nog steeds geen ongi trouwens zou het dan toch? heb onwijs pijnlijke borsten en met vlagen flink misselijk rommellige buik
hier bleek een posi ovu test ook echt een posi ovu test... zwangerschapstest bleef negatief... was op en rond mijn nod... maar 14 dagen later een mooie positieve zwangerschapstest... had een later eitje dus
hai meiden nog steeds niet ongi.. durf ook eerlijk gezegd neit te testen,, ben nu bijna 10 dagen overtijd als ik volgende week vrijdag nog neit ongi ben dan gaik testen ik hou het nog ff spannend haha
Ik had ook een positieve ovulatie test en een negatieve etostest,maar volgens de huisarts hebben die etostesten meer hcg nodig,vandaag is mijn Nod.Ik heb een stel sensitesten besteld (zullen morgen bezorgd worden),omdat ik een hele lichte van sensitest had. Dus volgens huisarts ben ik zwanger ondanks die etostest. Ik zou gewoon een andere test nemen en daarmee testen. Ik wil er nog eentje die ik kan bewaren,vandaar dat ik ze besteld heb.(en het liefste ook nog 2 knalstrepen,maar dat is niet het belangrijkste,als het 2e streepje maar te zien is).
meiden deze kan dicht ben ongi geworden had dus blijkbaar wel pas me ei agh ja shit happend s op naar de volgende ronde
Ik ben niet ongi,maar heb een negatieve test.Ik ga testen bij babyboomshop bestellen,heb er verder geen ervaring mee.