Hallo allemaal! Sinds sept. 2012 ben ik bezig met hormoonbehandelingen wegens pcos. Nu heb ik dmv puregon en pregnyl 5000 een eisprong gehad. Pregnyl heb ik 22 juni in de middag gespoten. Gister (10 dagen na pregnyl) heb ik 3 testen gedaan 2 x kv 2v5 en hier kwam een duidelijk, maar wel licht streepje op. En aan het eind van de middag een Clearblue digi. Hier kwam duidelijk binnen 2 min 'zwanger' te staan. Ook heb ik een foto gemaakt van de teststreep (zie mijn fotoalbum). Vanmorgen weer getest met kv 2v5 en een test van de action. Beide na 15-20 min licht positief (lichter dan gister). Vorige keer testte ik ook op 10 dpo en toen was kv omo wit. Dus lijkt me dat de pregnyl wel uit mijn lichaam is? Mijn temp. is nog steeds hoog (hoger dan eerder met een eisprong) en gelijk aan gister. Heb regelmatig ongi krampen, veel waterige afscheiding en pijn in mijn rug. Wat denken jullie? Heb ik kans dat ie morgenochtend toch donkerder wordt? Is het wat geweest maar blijft t niet zitten? Of is het misschien toch de pregnyl? Ik snap dat jullie dit moeilijk kunnen zeggen. Maar misschien heeft iemand dit ook meegemaakt? Had natuurlijk eigenlijk gewoon niet zo vroeg moeten testen (ben nu pas 10 dpo en lf is 13) maar ja, nieuwsgierig he
Poeh, moeilijkk. Met pregnyl heb ik geen ervaring, maar wat ik gelezen heb hier zou die met 10 dagen uit je lichaam moeten zijn. Maar pin me daar niet op vast want ik heb het nooit hoeven gebruiken. Daar zullen andere dames meer over kunnen zeggen. Of er iets gezeten heeft doe ik geen uitspraak over want dat kan ik echt niet weten natuurlijk. Heb je wel nog een foto van de kv test? Want een streepje op de CB zegt helaas niks. Nou, ik heb je ook niet echt kunnen helpen, maar ja doe mijn best. Ik hoop dat je snel een mooie duidelijke test in je handen hebt.
Hihi is ook heel lastig. Moet gewoon afwachten natuurlijk. Maar ja, na een posi test ben je toch wel beetje down als je dan minder test natuurlijk. Heb de kv test er bij gezet (die van gister). In het echt is ie wel duidelijker, maar dat krijg ik lastig op de foto.
Ik had vorige maand hetzelfde, mijn kv testen werden ook lichter terwijl de cb digitaal nog zwanger aangaf. Helaas werd ik vlak daarna ongesteld. Ik duim voor jou dat jij wel een donkerdere test in handen krijgt!
Die test van vandaag heb ik geen foto van (ligt thuis en ik ben op mn werk). Maar die was echt veel lichter (nog net geen tuurstreepje zeg maar). Ziet er zo uit als de foto van die van gister. Maar die was donkerder dan op de foto. @Ananas: Ah, wat balen zeg! Maar grote kans dat het bij mij ook zo gaat dan. Is die CB minder betrouwbaar dan? Of heeft ie minder hcg nodig?
Als je test lichter was, dan ben ik bang dat je gisteren een vals-positieve test door de Pregnyl had. Het kan per cyclus verschillen hoe lang het in je lichaam zit. Maar wie weet wordt de test de komende dagen weer donkerder, je bent wel erg vroeg met testen. Dus de hoop nog niet opgeven, succes!
Ik denk niet dat de cb minder betrouwbaar is maar dat ik nog net genoeg hcg had om zwanger aan te geven, een paar dagen later gaf deze alsnog niet zwanger.. Maar ik zou zeker morgen nog een test doen, misschien wordt die alsnog donkerder!
Ik verwacht dan toch dat het pregnyl is... Alleen wat ik raar vind... Die CB heeft toch best veel hcg nodig? Op die kv kwam maar een licht streepje... Stomme testen... Ach, zo leer ik het wel af om vroeg te testen hihi
Vanmorgen toch weer een streepje... Heel licht, maar wel duidelijk roze. Blijft het zelfde zeg maar. Nu 11 dpo. Foto toegevoegd aan mijn album.
Over 2 dagen nog een keer testen. Dan zou je moeten zien of hij oploopt. Succes hoop voor je dat het raak is!
Hoi even je testen bekeken heb nog een tip gebruik 1 merk. Je heb nu 4 verschillende merken gebruikt dan is het heel lastig te bepalen of hij oploopt of niet. Ik zou gewoon die kruitvat 2v5 blijven gebruiken dan kun je het verloop goed zien. Sucses ik hoop dat hij donkerder word voor je!
Ik leef mee met jou..maandag mag ik gaan voor bloedtest maar ik testte al positief een week na tp maar het wordt niet donkerder (kv 2v5) 2 dagen geleden gaf CB digi zwanger 1-2 aan..ik snap volledig wat je nu meemaakt
Ik zie wel duidelijk verschil tussen je test van 9 dpo en 12 dpo hoor... Spannend meid. K ga voor je duimen!