Hoi, De 7e heb ik een positieve ovu test gehad, dan zou ik nu 10 dpo zijn toch? Zijn dit redelijke testen voor 10 dpo? Is een normale Action en een predictor express.
En de Kruidvat.. nauwelijks wat te zien en zal naar uploaden nog slechter zijn. M’n vorige zw was een bbz, dus blijf een beetje angstig
ik zie op alledrie een streepje. Waren ze er op afleestijd? Dan is dat zeer hoopvol. Voor 10 dpo is dit prima. Sommige testen nu zelfs nog negatief
Alles stond er binnen afleestijd op! Zelfs wat oploop tegenover gister. Bij de bbz was er echt nauwelijks oploop. Is de Kruidvat minder gevoelig als de Action?
Ooh wat goed dat het er binnen afleestijd stond! Dan zeg ik positief! Normaal gesproken is action juist minder gevoelig dus vandaar dat ik even terughoudend was. Wat fijn dat er ook al wat oploop is! Geeft een fijn gevoel dan he. En al helemaal als je eerder een niet zo'n fijne ervaring had
Zien er hoopvol uit! Vorige week maandag was ik 10 dpo en had een negatieve test (echt wit wit). Donderdag weer getest en toen pas licht positief. Bij jou dus al mooi op tijd.
Toch zie ik hem wel. Je zou eens met tweede urine kunnen testen. Dan kan het ineens al een stuk duidelijker zijn. + oploop hoeft pas na 48 uur