Baal hier best van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik had afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest, 's morgens 2 gelijke streepen, 's avonds sprong de teststreep er bijna af en stond er nog eerder dan de controle streep.

's nachts hebben we geklust (wat een woord!) maar ik ben 's morgens opgestaan met een zere rug, ben er niet doorheen gegaan, maar wel flink pijn steeds, bij elke beweging moet ik bedenken hoe ik die maak :x En paracetamol helpt niets.

Het is dus bij die ene poging gebleven + een dag of 3 ervoor....Zou dat voldoende zijn/op tijd?

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik denk het wel hoor. Hier ook niet precies 2 dagen achter elkaar geklust, omdat manlief niet thuis was. En kijk mijn banner ;)

Beterschap met je rug en hopelijk over twee weekjes een mooie test!

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier 5 dagen en 1 dag voor eisprong (na positieve ovulatietest) geklust en zie mijn banner. :)

Sterkte met je rug en hopelijk heb je straks idd een positieve test in handen!

4. nono

nono Niet meer actief

Hier op een Maandag geklust en op Donderdag mijn eisprong gehad.. was voldoende :)

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zaadjes kunnen geloof ik 5 dagen overleven in je baarmoeder. Dus ik denk zeker dat je een kans hebt deze maand! Sterkte met je rug, en met het wachten ;)

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Geen zorgen! Het is misschien niet zo vaak als je zou willen, maar..... hier ook! Zelfde "timing", en had gedacht dat er niets meer van een zwangerschap zou komen. Was dan ook flabbergasted toen ik 28 weken geleden positief testte!

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ook hier geïnsemineerd vier dagen voor eisprong en op de dag van de lh-piek!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.080
    2.220
    113
    Brabant
    Hier 7 dagen voor de lh piek voor t laatst de horlepiep gedanst. Dus 8 dagen minimaal voor de eisprong.
    T was nog een half dansje ook.

dus tja.. t kan zeker:)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben blij te lezen dat het nog kan! Met mijn rug gaat het vanmorgen al wat beter gelukkig.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Moet idd voldonde zijn! Ik zit inmiddels ook op het wachtbankje:D

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Er is mij verteld om de dag sex te hebben en niet iedere dag.

Dus ik denk dat het juist wel goed is. En sperma blijft een aantal dagen leven.

Heel veel sterkte met je rug.

Deel Deze Pagina