Hey meiden, Ik zit nu 4 dagen voor mn nod. Nu heb had ik nog ovu testen in huis en had ooit ergens eens gelezen dat je daarmee ook een zwangerschap mee kan testen. Nu was ik zooooo nieuwsgierig want barst van de zwangerschapsklachten. Nu komen er 2 duidelijke streepjes! Maar werkt dat echt? De test streep is bijna net zo als de controle streep. Zou ik dan echt zwanger zijn? Hebben meer meiden hier dat wel eens zo gedaan en bleken die ook echt zwanger te zijn? Zit echt heel nerveus te zijn hier nu Laat jullie het eventjes horen? Ben heeeeel benieuwd naar de reacties
Oooh ik had je berichtje verkeerd gelezen! Als het goed is kan je met ovu testen ook testen ja.. maar kzou voor de zekerheid toch nog een echte zwangerschapstest ertegen aan gooien.. 2 bij de kruidvat voor 5 euro.. kan je 2x testen als je het nog niet geloofd succes!
ik denk het wel, maar ik zou zoals ik eerder zei nog even een zwangerschapstest halen.. dan weet je het zeker! laat je het ons wel weten? ik zit nou ook in de spanning!
Ik kan wel een gewone zw test doen maar ik zit 4 dagen voor mn NOD dus die zal nog niet positief zijn denk ik. Dat is 4 daagjes te vroeg. Maar het streepje van de ovu test knalt er gewoon steeds meer vanaf. Ik heb nog NOOIT een posi ovutest gehad WWhhaaaaaaaa ik vind dit echt gaaf! Kloppen de klachten toch bij een zwangerschap!
mmm daar zou ik geen antwoord op durven te geven.. maar zelf denk ik als je ovu test je HCG kan vinden.. waarom niet een zwangerschapstest? want je hebt namelijk ook hele gevoelige en als je toch besluit te wachten vind ik dat heel knap van je
Ik ga denk ik nog wel eventjes afwachten want gisteren had ik nog een nega zw test namelijk. Maar goed,ik teste ook in de avond haha Als ik test met een zw test is het pas morgen met mn ochtend urine. Dat is zowiezo het beste als ik nog voor mn nod test. Maar gezien mn klachten en alles en die duidelijke test streep,twijfel ik niet echt meer haha
Je ovu is test is niet positief hoor En het zegt helemaal niks. Ik wil je niet van je roze wolk afhalen, maar je hebt altijd LH in je bloed. Ik heb de dag voor mn nod ook wel eens een dik positieve ovu test gehad en was toch niet zwanger. Ik zou dus nog een slag om de arm nemen en er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. En er zijn er zat die al positief testen 4 dagen voor nod hoor, dus je kan het altijd proberen Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar een ovu test kan dit niet zeggen
Vaag want op google vind ik allemaal andere dingen namelijk. Streepje op de foto lijkt lichter dan in t echt maar dat is altijd met fototjes. En op andere forums waar ik heb gekeken hadden andere meiden ook zo'n test en die waren allemaal zwanger. Mijn ervaring met ovutesten is altijd negatief geweest. Heb nog nooit in mn hele kinderwens gebeuren een 2e streepje gezien namelijk. Zelfs niet als bleek dat ik toch een eisprong had want die voel ik heel goed,nooit kwam er een streepje en nu ineens wel.
Ik heb altijd negatief getest tijdens mn eisprong. Dus ik vertrouwde niet meer op die testen dus lagen ze hier maar te verstoffen. Was helemaal vergeten dat ik ze had ook eigenlijk en ik zag ze liggen toen ik mn wc aan het schoonmaken was op het plankje boven de toilet. Toen schoot me te binnen dat je ook kan testen voor zwangerschap omdat hcg ook aangetoont kan worden in de ovu testen. En voor het eerst in mn leven die ik 2 testen op de ovutest. Heb dat nog nooit eerder gehad. En dat terwijl ik net iets voor mn nod zit. Dus een eisprong kan het al zeker weten niet zijn
Ik hoop het voor je dat je zwanger bent! Zou toch super zijn! Laat het me weten! Ben benieuwd! Hard duimen!
de test van de kv 2voor 5 euro geeft 4 dagen voor nod al positief aan heb dat alle keren gehad liefs ancie
Van het kruitvat? Dat zijn toch gewone testen? Er staat immers altijd op dat je pas daarmee kan testen dag na je gemiste periode en niet eerder. Die testen hebben ze ook bij de trekpleister,zijn dezelfde. Maar die testen volgens mij niet 4 dagen voor je nod al positief.