Lieve dames ik ga het even in het kort uitleggen, ik zit vandaag op 12DPO op 8 DPO teste ik negatief maar sinds 9DPO test ik licht positief helemaal in de wolken natuurlijk, vandaag ben ik langs mijn huisarts gegaan maar er was een nieuwe dokter omdat er geen plaats was vandaag bij de mijne heb ik maar een afspraak bij die andere gepakt. We hebben daar een zwangerschapstest gedaan en het kleurde niet meteen positief maar wel binnen 3 minuten. Ze begon al te zeggen ja ik zou het niet gelijk als positief bekijken want het kleurde niet meteen en het is maar een vaag streep. En nu kreeg ik telefoon van haar met het resultaat en ze zei ja er is iets gaande maar ik wil je zeker geen valse hoop geven want u HCG waarde is maar op 57. Wie o wie kan mij opvrolijken want ik ben nu echt in de war. Hier zijn mijn testen van vandaag. De bovenste is van de kruidvat en onderste is van bij de dokter
Heb je bloed laten prikken? Want met een urinetest kunnen ze geen waardes bepalen. En ben benieuwd naar de foto's idd
Ja ik maak mij toch echt wel zorgen. Aangezien ze zegt dat ze niet kan praten over een eventuele zwangerschap 😳😳.
Jouw linker test (kV?) is donkerder dan bij mij ooit op 12dpo. Ik zou er wel vertrouwen in hebben hoor!
Rare huisarts heb jij! De testen zijn knal positief en je hcg waardes zijn prima passend bij 12 dpo hoor!! Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd.
Dank jullie wel lieve dames echt het doet mij goed dot te lezen😘. Ze in is niet mijn eigen huisarts maar een arts in opleiding, ik ga morgen persoonlijk mijn eigen dokter bellen en meer informatie vragen.
Die arts in opleiding moet nog even doorleren...je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd en laat die opmerking van de huisarts lekker gaan😉
Had ik ook! Op 12 dpo was mijn HCG 48. 4 dagen later was het gestegen naar 600, dus je kan wel degelijk zwanger zijn hoor!
Je bent gewoon zwanger! Prachtige testen en een mooi hcg voor de termijn! Gefeliciteerd!! Apart dat die arts het zo zegt zou er niet veel waarde aan hechten!