Het wonder ofwel optische illusie (testen)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Yv86, Nov 11, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Kennen jullie het? Of ben ik de enige?
    Zie ik nou een streepje?
    Misschien als ik hem kantel, of in ander licht zet....
    Ja ik zie wat een streepje, en seconde later zie je niks meer, beeld ik me het in?
    Maar soms zie ik hem, maar soms ook niet. Heb inmiddels al veel testen versleten.
    De optische illusie, Ik weet waar het streepje hoort, hij staat er dan ook echt. Maar eigenlijk niet.
    Mindfuck.
    We zijn al zo lang bezig, we zitten volgende maand een Jaar na mijn laatste miskraam. We mogen dan eindelijk voor verder onderzoek.
    Moet as maandag of dinsdag ongesteld worden. Gister middag de predictor early negatief,
    En vanmorgen de express dan negatief, dan leek ik wat te zien, daarna weer niet...
    Iets in mij hoopt uiteraard net als iedereen hier op een mooie test.
    Maar voor deze maand hou ik het voor gezien met testen,
    Word er zo verdrietig van.

Sorry ik moest even van me afschrijven

2. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,569
    926
    113
    I
    k begrijp je maar al te goed zo ben ik 3 jaar en 10 maanden bezig geweest tot me uiteindelijk positieve test en kon het eigenlijk nog niet geloven. In de maand dat het bleef zitten want heb 14 miskramen gehad en 1 MA missed abortion met 9,2 dacht ik laat allemaal maar het lukt niet meer en het is niet meer gegund en toen was daar op dpo5 een 2e streepje maar ik dacht dat zal wel weer niks zijn maar elke dag een 2e streepje ik kon het niet geloven deed wel 3 of zelfs 4 testen per dag.. en het bleef positief vol ongeloof belde ik de vk waar mee ik inmiddels een hele goede band had opgebouwd ik mocht van haar met 6 weken al komen maar heb er voor gekozen om pas met 7 weken en 1 dag er heen te gaan. Maar ooh wat was ik zenuwachtig echt waar... ,maar het hartje klopte <3

Ik wil je echt heel veel liefde en kracht wensen en hou geloof heel veel sterkte meis maar hou hoop<3

Yv86 and Verw8 like this.
  3. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Ik ken je gevoel heel goed !!
    Wij zaten nu in ronde 21 na onze vroege miskraam vorig jaar april.
    Heb maandenlang de hoop gehad dat we weer een tweede streepje op de test zouden zien. En dacht ook vaak te zien dat er toch wel een streepje stond.
    In verschillende soorten licht gehouden , uit de test gehaald noem het maar op.
    Was zelfs al een week na mijn ei aan het testen , zo wanhopig werd ik er van.
    En ook zo verdrietig en onzeker toen het weer niet gelukt was.
    Wij zijn uiteindelijk ook voor onderzoeken in het ziekenhuis terecht gekomen.
    Wat bleek , mijn eierstokken waren verkleefd.
    Nu eerste ronde ivf achter de rug , en we zijn ZWANGER !!
    Ben zo blij , en ook nog zo onzeker .. En tegelijkertijd is het ook nog zo onwerkelijk.

Weer dat het moeilijk is , maar houdt hoop.
    Ik dacht ook dat het ons niet meer zou lukken , maar zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Ik duim keihard voor jou dat ook jij snel mag gaan genieten van een mooie positieve test en dat deze dan wel lekker mag blijven plakken

Yv86 likes this.
  4. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ja... ik specifiek herken het wel. Niet van mezelf maar van hier op zp. Heb het wel een keer gehad maar dat bleek ook echt een beginnend streepje te zijn.

Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!

Yv86 likes this.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Bij mezelf niet eigelijk, maar wel bij andere op zp, ik kon na zo een lange tijd t niet geloven dat er bij mij eindelijk een 2e streepje stond, en t was geen eens een tuur...

Kom t hier dan wel vaak tegen, en dat maakt onzeker..
    Ook de vals positieve testen maakt heel onzeker..
    Hopelijk ben je gauw zwanger!

6. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Big hug :(

Yv86 likes this.
  7. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Het is echt moeilijk, mijn partner zegt op zijn beurt hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het duurt.

Stiekem ben ik eigenlijk de hoop een beetje kwijt.
    In de eerste instantie duurde het al 1 jaar voor ik zwanger was dat werd een BBZ eileider links verwijderd.
    3.maanden later zwanger dat werd een ma 13 maanden later weer zwanger dat werd een miskraam op 5 weken
    En nu bijna weer een jaar verder.
    Ze hebben in het ziekenhuis wel mijn bloed geprikt en echo's gemaakt, ze konden niks vinden. Het zaad van mn vriend is ook goed.

Ze noemen het domme pech.

In het nieuwe jaar ga ik het ziekenhuis inschakelen, en dan verder onderzoek vragen.

Share This Page