Hoi! Willen jullie eens meekijken of dit een goede oploop is? Bovenste van vorige week woe 17-10 Middelste van vr 19-10 Onderste van vandaag. Hoop het zo!!
NOD zou 18-10 geweest zijn, maar met ovulatietesten weet ik dat mijn eisprong wat later is geweest. Nu 4+0 of 4+1....
Voor NOD is het een mooie streep. De k2v5 zijn niet meer zo super goed met oploop bepalen vind ik zelf, geen mooie doorlopende lijntjes meer en de ene test valt lichter uit dan de ander waardoor je snel in de stress raakt. Hcg moet elke 2 a 3 dagen verdubbelen en het lijkt er op dat dat gebeurd bij jou gefeliciteerd!
Ik vind het een mooie oploop. De kv testen zijn nu een stuk slechter dan vroeger, dus ik zou me niet heel erg vasthouden of deze oploop voldoende is. De testen zijn mooi opgelopen dus ik zou proberen vertrouwen te hebben!
Kruidvat knalt echt niet meer op NOD. Geen idee of ie dat ooit wel deed. Maar bij mij ook echt pas ver erna.
Hij loopt op, dus je bent zwanger. Zie niet in waarom je nog langer zou testen. Ik heb 1x getest, en die zag eruit zoals jouw onderste. Zwanger dus, heb niet verder getest. Dus geen zgn knaller gehad, ik vond m knallend genoeg. En meiske is nu 3,5.