Sinds ik ben bevallen van mijn zoontje heb ik geen anticonceptie meer gebruikt, ik werd pas weer ongesteld toen ik stopte met borstvoeding, dat is nu zo'n 8 maanden geleden. Sindsdien gelijk een redelijke cyclus (had ik voorheen helemaal niet!), gemiddeld van 30 dagen maar niet heel regelmatig. Nu ben ik al 6 dagen overtijd, althans ik zit op dag 36, en heb nu drie dagen heeeeel miniem bruin verlies. Heel vreemd. Ik heb wel eerder gehad (2 cycli geleden) dat het pas na 1,5 dag ofzo op gang kwam met echt bloed, maar dit zijn nu al 3 volle dagen. Ik wilde weer met de pil beginnen en heb dan ook de eerste dag van dat bruinverlies (wat dus bijna niks was) de eerste pil genomen en gisteren de tweede. Vandaag niet genomen omdat ik echt ff niet weet wat m'n lichaam doet? Ik heb nu dus het gevoel; moet ik een test doen? Ik heb deze maand weinig sex gehad en geloof wel 1 keer onveilig maar dat was helemaal in het begin van de cyclus. Ik denk dus niet dat ik zwanger ben, maar vind dit zo vaag!
Persoonlijk zou ik gewoon een testje doen. Dan weet je het zeker en kan je gewoon met de pil beginnen. Als je denkt nu 3 dagen over tijd te zijn, dan kun je elk moment van de dag de test doen.
Toch even een test gedaan, maar die was negatief! Ik was er ook niet van uitgegaan, maar je weet het toch nooit. Wel is het raar dat het vandaag al de 4e dag van heel licht bruin verlies is, die ongesteldheid komt gewoon niet op gang.. Heb twee dagen de pil geslikt maar ben weer gestopt want wacht toch maar tot het echte werk begonnen is..