ovu test voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door monica076, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik begin hem nu een beetje te knijpen want heb gisteren en eergisteren een ovu test gedaan met een iets dikkere test streep dan die van natassie :(

Ik snap alleen niet zo goed hoe dit dan werkt want zover ik weet meet de ovu test het LH hormoon en een zwangerschap test het HSG hormoon? Dus bij een zwangerschap zou LH er niet moeten toe doen?
    Of ben ik nu zo in de war? :(

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ovulatietseten kunnen ook het HCG opsporen omdat HCG bijna hetzelfde is als LH, andersom werkt het niet, je kan niet met een zwangerschapstest LH opsporen (snap je het nog?) doe gewoon een gewone test, ik deed een ovutest en daar zag je niets op en op de zw.test van het kruidvat dezelfde dag wel!

3. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Bedankt voor je uitleg Majkuh , hardstikke goed :D

Ik ga zowieso wachten tot na mijn NOD met de zwangerschap test maar hoorde hier zoveel over dat ik toch 2 dagen ovu test heb gedaan. Er veranderd niks aan de dikte van de streep , deze is ongeveer hetzelfde als de ovu test die ik 1 dag voor mijn ei heb gedaan.

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik was ervan overtuigd niet zwanger te zijn omdat 4 dagen voor nod die ovutest negatief was, gelukkig de zw.test gedaan en die was posi!

ook hoor ik van vrouwen die wel posi met een ovutest testen en wel ongesteld worden....zucht......het is allemala gewoon heel onzeker en ik begrijp je heel goed, heb al 4 testen gedaan, ben echt zwanger en wil eigenlijk ngo meer testen om te zien of die streep wel donkerder word! is het het een niet, dan het ander wel haha, ik hoop voor je dat je posi test!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had ook een bíjna positieve ovulatietest 2 dagen en 1 dag voor nod.

6. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Mijn ovu test van vanochtend was duidelijker dan die van jou en ben nu toch net ongesteld geworden .....

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    vanmorgen een zwangerscpastest gedaan en zwanger :) dus je kan het toch zien met een ovutest ;)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ik dacht het al hihi
    GEFELICITEERD!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dank je wel :)

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Natassie, gefeliciteerd! :D

11. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Natassie, gefeliciteerd meid! :D Prachtig!
    Geniet geniet geniet!

Mijn ovutest vanmorgen was weer negatief dus we wachten het maar weer af ;)

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mijne was ook negatief wicked witcy en ik ben wel zanger, gewoon hoop houden!

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    uhhh, geen zanger maar ZWANGER haha

14. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    nou vandaag ben ik maar weer eens ongesteld geworden nu dus al een dag of 3 later als normaal en ik verga van de pijn maar ja
    nu moet het nog even goed doorzetten dan kunnen we weer voor de volgende ronde

gr monica

Deel Deze Pagina