Positief/negatief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by alysha, Aug 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alysha

alysha Lid

Jun 21, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zouden jullie even mee willen kijken, heb gister om 17.00 onderstaande test gedaan.
    En er is een heel licht streepje zichtbaar binnen de afleestijd, alleen dat had ik 2 maanden geleden ook en toch na 2 dagen na nod ongesteld geworden.
    Vanmorgen met etos test gedaan en deze is negatief?!
    Mijn nod is dinsdag, wat denken jullie zou het misschien kunnen?
    Heb de eerste test met predictor vroege test gedaan, maar hoor daar ook slecht verhalen over dus weet het nu even niet meer.

View attachment 95992

2. alysha

alysha Lid

Jun 21, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt me wel positief! Waar ben je in je cyclus?

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Die test is positief. Licht maar wel even breed streepje en ik hoef er echt niet voor te turen (bij veel van de topics hier zie ik echt niks en ziet iedereen wat ;))

Maar hij kan positief zijn en dat je toch ongesteld wordt, je zit nog voor NOD en helaas gaat het bij de innesteling ook nog wel eens mis. Voor mij was dit een reden om alleen op NOD te testen of bij overtijd (misschien een idee?).

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zie een streep! Geen twijfel over mogelijk.
    Ik heb echter geen goede ervaringen met Predictor, maar misschien heb jij daar geen last van. (?)
    Spannend!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zie echt een duidelijke streep hoor, hoever zit je voor je nod? kan zijn dat je de vorige keer te vroeg hebt getest en dat er iets mis is gegeaan

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik zie een duidelijke streep.

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk posi! streep is streep! een voorzichtige gefeli, want je bent nog voor nod...
    maar komt vast goed!

9. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    zie toch ook een duidelijke streep :)

10. alysha

alysha Lid

Jun 21, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties!
    Dinsdag is mijn nod, 2 maanden geleden had ik 5 dagen voor nod getest licht positief en dat was uiteindelijk niet goed gegaan.
    Durf dus nog niet echt blij te zijn en dan al helemaal niet omdat vanmorgen die van de etos negatief was.

We zijn nu precies een jaar bezig, dus het zou echt helemaal geweldig zijn!!
    Nog maar even afwachten, hoe moeilijk het ook is. ;)

11. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oei, moeilijk om te wachten en je geduld te bewaren als je al bijna een jaar bezig bent. Maar ik ken ZO veel verhalen van mensen die na een jaar alsnog dik zwanger waren :)D), het komt vast goed, en deze test liegt er niet om (er is iig iets gebeurd, je hebt echt niet zomaar HCG in je lijf ;)).

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    TOch zijn het deze testen waar ook mannen mee positief testen.. ik vind m nog te licht om zeker te zijn van een zwangerschap.. zeker als andere testen negatief zijn.. als ie donkerder wordt en je tst met een andere ook positief dan ga ik je feliciteren...

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...

13. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,675
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zie ook een streep maar vind m te licht.heb t zelf ook meegemaakt maar ben nog steeds niet zwanger helaas.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en uiteraard positief test!

14. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ik zie ook een streep, maar ik denk dat hij negatief is, sorry. Is dit de vroege predictor?
    Ik gebruik deze testen zelf ook en ik heb er nog nooit vals positief mee getest, maar de indrooglijnen lijken er precies zo uit te zien als op jouw foto :)
    De antibody strip, wordt wit/grijs en de omliggende omgeving is in eerste instantie rose en wordt later wit, waardoor de antibody strip te zien is.
    Ik zou nog een testje doen en ik hoop natuurlijk voor je dat deze duidelijk positief is :)

15. alysha

alysha Lid

Jun 21, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL

In het echt is het lijntje roser als op de foto en ook net zo dik als het test streepje.
    Kan het dan alsnog een indrooglijntje zijn?
    Heb namelijk wel eens vaker een vroege predictor gedaan en die was dan gewoon witter dan wit.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind hem toch positief hoor! Even afwachten wat je testen de komende dgn gaan doen :D

17. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    #17 Thalia30, Aug 22, 2010
    Last edited: Aug 22, 2010
    Ik heb mijn test er even bij gepakt en mijn streepje ziet er precies zo uit als op jouw foto.
    Als jouw streepje roze is dan denk ik dat je test positief is meid, de streepjes op mijn testen zijn niet roze namelijk.
    Ik heb deze test al meerdere malen gebruikt er er nog nooit vals positief mee getest.
    De vroege predictor schijnt wel vaker vals positief te testen, dus wordt niet als heel erg betrouwbaar gezien, maar als jij normaal ook geen valse resultaten hebt en nu een roze lijntje dan heb ik goede hoop meid.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ff stiekem offtopic hoe is het met jou? je mag over 6 dagen testen toch?

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey meis,

Tja ondanks dat wij deze maand echt van plan waren om wat luchtiger het resultaat af te wachten zitten we toch allebei weer met veel spanning te wachten :) Lief dat je het vraagt meis :) Hoe is het met jou deze ronde?

Alysha ook nog even off topic :) Ik vind de foto die jij van jouw test gemaakt hebt wel erg duidelijk!
    Hoe heb je deze zo mooi duidelijk gekregen?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou zeggen positief , maar het blijft een predictor , dus ik zou eerst een andere test doen om overtuigd te zijn !!Succes

Share This Page