Drie dagen voor nod negatief getest , is alle hoop verloren nu ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Forgetmenot0304, Sep 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Forgetmenot0304

Sep 21, 2017
    5
    0
    1
    Female
    hey iedereen ,

ik heb een vraagje ik heb getest met de zwangerschapstesten van 2v5 Ik lijk overal wat op te zien maar eerder zo een schaduwlijntje , heb al op foto proberen te zetten , heb er gisteren eentje gedaan en vandaag
    Hebben zij een voorgedrukte streep of niet , nu ze negatief zijn want ik beschouw ze als negatief , is al men hoop dan al verloren ? ik zou binnen drie dagen ongesteld moeten worden , heb een gemiddelde cyclus van 27 dagen , men eisprong weet ik niet juist omdat ik ook niet temperatuur , anders ga ik er teveel mee bezig zijn en ik wil het nog een beetje plezant houden ;)
    krijg de schaduwachtige lijntjes niet op foto , maar ik zie ze wel , en ik zag precies dit al als de test juist was genomen .

alvast bedankt voor een luisterend oor :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit dus op dag 24 nu?
    Stel nou dat je eisprong pas op dag 17 is met een lf van 10 dagen dan zit ju nu pas op 7 dpo en ben je zelfs nog veel te vroeg om te testen ;)

Dus nee... de hoop is zeker nog niet verloren :)

3. Forgetmenot0304

Sep 21, 2017
    5
    0
    1
    Female
    hey dank je voor je reactie ,
    het probleem is dat ik maar 1 maal gevreeën heb deze maand :( door omstandigheden , op de 14 , als ik een vroege eisprong had is dit gunstig , want die heb ik soms wel niet elke maand , maar zolang kan zaad toch niet overleven :( het stomme is heb dit nog nooit voorgehad met die kv2v5 testen , of wel ben ik zot aant worden kan ook natuurlijk :p

4. Forgetmenot0304

Sep 21, 2017
    5
    0
    1
    Female
    en ja ik ziet volgens men app op dag 24 :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je ei op dag 17 was dan is dag 14 niet te vroeg hoor.
    Normaal zaad kan tot 5 dagen overleven ;)

6. Forgetmenot0304

Sep 21, 2017
    5
    0
    1
    Female
    oh dan kan ik nog een beetje hoop hebben , hoop is soms alles dat we nodig hebben , natuurlijk de teleursteling achteraf eens zo hard , maar ja , ik ben iig wachtende op tests die ik vandaag zou aankrijgen met post , ik had gisteren een gloeiend warm hoofd iets dat ik me kan herinneren van de vorige keer , en opgewekt terwijl ik toch wel grumpy kan zijn voor men regels :p dank je iig voor je reactie !!!! xxx

7. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Nee hoor :p.
    Ik had bij mijn middelste een regelmatige cyclus van ongeveer 29-30 dgn. Ik ging uit van een eisprong rond dag 15 en had voor het laatst op dag 16 seks gehad.

Vanaf dag 28 begon ik me zwanger te voelen, maar testje was negatief. Ik voelde me steeds meer zwanger en ik dacht dat ik gek werd, tot op dag 40 (!) opeens toch een tuurstreepje en 2 dagen later een duidelijk positieve test. Zwanger.

Bij termijnecho bleek ik een week minder ver te zijn dan ik dacht (vandaar dus ook pas laat positief getest). Vermoedelijk eisprong rond dag 20-22 :rolleyes: eventueel met late innestelling.

Het is pas verkeken als menstruatie begint :cool:...

8. Forgetmenot0304

Sep 21, 2017
    5
    0
    1
    Female
    haha ja inderdaad !!!!! ik hoop dat mijn dan maar rambozaad heeft :p hahaha , echt gek hoe je zo kunt bezig zijn met dit alles, hoe ik die testjes al vastgehouden heb wil je niet weten :p maar bij mij waren de vorige keren niet zwanger ook omo wit , en nu hmmm kweet t niet , iig super bedankt om me ook een beetje moed in te spreken :p

Share This Page