hallo allemaal! ik heb een vraag: Ik gebruik sinds vorige maand ovu testen. Omdat ik normaal een vrij lange cycles heb wist ik niet zo goed waneer ik moest beginnen met testen. Ik begon op dag 10 maar naar 7 dagen was ik er ff mee gestopt omdat ik dacht dat het nog lang ging duren. 2 dagen erna voelde me buik een beetje raar en had ik veel slijm, ik een ovu test gedaan en die was posi tief op dag 19 al!.. NU vandaag voel ik precies weer het zelfde, net een ovu test gedaan, er is duidelijk een 2de streep te zien maar nog niet zo dondeker als de controle streep. Dit was vorige maand toen was de streep ook niet even donker, maar nu is de streep nog iets lichter.. Nu weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken is ie positief of? ik bestel de testen via babyboomshop maar nu wil ik naar de winkel ff een paar testen halen maar welke ovu testen? en zijn er nog meer van jullie die vaak licht positief testen en hij dus echt positief is? bedankt alvast liefs
Misschien is je ovulatietest vanavond of morgen positief en word je cyclus weer korter. Ik vond die van CB altijd wel fijn toen ik twijfelde aan de lijnen. Alleen die is wel prijzig, 32 euro. Predictor hoor ik ook altijd wel goeie verhalen over. Maar waarom wil je eigenlijk een ander merk kopen?
nou dat niet! maar ik moet ze dan nu eerst bestellen en dan zijn ze er pas vrijdag ongeveer vandaar! maar het kan dus ook zo zijn dat als ik nu een streepje heb dat ie vanavond helemaal duidelijk is?..
Anders kun je vanavond nog eens testen. Misschien heb je deze maand een kortere cyclus. Mijn testen geven aan, negatief of positief. En gebruik die van matcare (strips). Ik vind ze handig, geen gekkenwerk met lichte of bijna posi testen. En je moet weten dat bijna alle ovutesten een tweede lijntje geven hoor. Pas als het test streepje even donker is of donkerder dan de controle lijn dan pas heb je een positieve test in handen.
ja dat weet ik! maar normaal is het streepje haast niet te zien of echt heeeeeeel licht! maar bedankt! ik ga zo ff andere test kopen en dan zien we het wel! ben zo blij asl deze maand weer korte cycles heb!
nou ik had het bij jonge moeders ook al over gehad, de testen van de kruidvat (ovu) of die goed waren, en hoor hele slechte verhalen en had ze al gehaald dus.. heb er net 1tje gedaan en die gaf positief aan het streepje was heeeel kelin beetje lichter. bij die van babyboomschop heb ik dat ook altijd, die was vanamorgen ook donkerder... naja ik wacht wel gewoon tot me temp omhoog stijgt! pff had ik nou maar cb gehaald!
Ik heb ook die van babyboomshop vorige maand gebruikt om te kijken hoe mijn cyclus was. Lekker goedkoop en werkten prima bij mij. De teststreep bleef bij mij ook lichter dan de controlestreep, maar wel een stuk donkerder dan normaal. Zo kon ik zien dat ik mijn ei ging krijgen en ben nu waarschijnlijk al zwanger dus ze hebben hun werk goed gedaan