Even een vraagje. Ik heb mijn testen in het badkamer kastje bewaard. nu vraag ik me af of dat hierdoor de test ongeldig kan zijn. Ik douche vaak warm waardoor er veel stoom in de badkamer is. Ik vermoed zelf dat ik zwanger ben, maar de testen zeggen negatief en aangezien ik goede verhalen hoor van kv 2 voor 5 euro zou ik, als ik zwanger zou zijn, nu wel een licht streepje mogen zien. Wat denken jullie zou dit mogelijk zijn? x Linda
staat daar iets van op de verpakking. Ik weet niet of warmte iets doet, maar stoom (vocht) kan er niet door toch? Die verpakkingen zijn wel waterdicht
Als het klopt dat je pas op 26 van je cyclus zit kan het ook heel goed zijn dat je pas later positief zal testen als je zwanger bent
Het lijkt mij ook niet dat waterdamp de testen aantasten, maar je zou kunnen overwegen om een nieuw setje testen te kopen, dan weet je het zeker!
het lijkt mij ook niet, maar weet het niet zeker...staat daar niks over op de verpakking of bijsluiter??
Denk het toch niet hoor. De testen zitten goed verpakt dus daar kan geen stoom doorheen. Misschien te vroeg getest? Liefs