Ovu-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lima 84, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik zit nu 4 dagen voor NOD en vind het nog jammer om een zw-test te doen.
    nu vroeg ik mij kun je ook testen met een ovu-test en als deze negatief is ben je dan automatisch niet zwanger. Of hoeft een ovu-test niet positief te zijn en kun je toch zwanger zijn?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

een ovutest hoeft niet perse positief te zijn bij een zwangerschap, een ovutest ziet hcg aan voor lh, daarom kleurt hij soms positief, maar hij is er niet voor gemaakt, het is immers een ovutest

liefs daantje

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dank je wel.....ik heb het gevoel wel eens zwanger te kunnen zijn en heb net een ovu-test gedaan en er kwam een heellicht streepje te staan maar dit heb ik ook een paar dan voor mn ei.

Maar hoe merkte jij dat je zwanger was?

4. SeaShell

hey meid

ik merkte het niet echt.. was alleen erg moe en had darmkrampen wat ik normaal nooit had, dus had ik een testje gewaagd :)

bij mij werkte een ovutest voor mijn nod ook nauwelijks, er kwam bij mij ook een heel licht 2e streepje, en mijn zw test was wel positief

als ik nu een ovutest doe is hij wel knalpositief, maar voor mijn nod niet

liefs daantje

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    nou dan heb ik nog een beetje hoop :)
    hoeveel dagen voor NOD heb je getest

6. SeaShell

5 :oops: maar ikzelf zou het nooit meer doen.. 33% van alle innestelingen eindigt in een vmk

het had mij ook kunnen gebeuren dat ik positief had getest en alsnog op mijn NOD ongesteld was geworden, dan had ik toch een vervelend gevoel gehad, en als je over je NOD test, heb je daar iig geen last van..

liefs daantje

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ik denk dat morgen nog 1 testje waag.....ik heb zo ontzettend zware benen en een zeurderig gevoel in ijn linkerlies.....

Deel Deze Pagina