Heb ik een eisprong gehad??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mommy1983, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    hey meiden,

Ik heb dinsdag gestest met een predictor ovutest en die was postitief. De volgende dag weer getest met een predictor ovutest en die was ook positief wel iest lichter als dinsdagMaar ik had die dag nieuwe thuis gekregen van sensitest en die gaf een licht streepje aan. Donderdag weer getest met een sensitest ovulatie test en nu kwam er helemaal geen streepje. Heb ik nu mijn ei gehad dinsdag of woensdag? ik heb helaas geen foto er van gemaakt. Ik heb een onregelmatige cyclus en als ik van de laaste uit ga heb ik pas volgende week me ei. Heb wel al een week ofzo lichte krampen in me buik. Maar nog geen vruchtbaarslijm terwijl ik dat de vorige keren wel had.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Als je test echt positief was en later niet meer, heb je inderdaad je ei gehad :)

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    oke bedankt voor het antwoord. Dat zal betekenen dat ik deze keer ook en kortere cyclus heb. Of ik moet zwanger zijn natuurlijk maar ik ga er maar niet van uit dat het de eerste echte ronde raak is. of kan je ook een hele lange lutalefase hebben? want vorige keer dacht ik me ei gevoelt te hebben of dag 15 en werd pas dag 40 ongi? Ik had toen vruchtbaarslijm. Ik heb z,n idee dat ik misschien wel zwanger ben geweest maar het toen al heeeel vroeg mis is gegaan. Want ik had veel klachten zoals misselijk,moe,honger,pukkels,zere borsten enz en u voel ik helemaal niets behalve wat buijkkrampjes af en toe maar die waren veel erger de vorige keer.toen hebben we onbewust rond de eisprong geklust

Share This Page