Wanneer beginnen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anoniempje87, Oct 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Afgelopen maand heb ik vanaf dag 11 ovulatietesten gebruikt van het kruidvat, 7 dagen lang. Of ik heb mijn ei gemist of ik heb iets niet goed gedaan want alle dagen was er niks te zien..
    Nu net 12 testen gekocht via sensitest.
    Aangezien mijn cyclus onregelmatig is (zie handtekening) weet ik niet zo goed wanneer ik moet starten met de tests, kan iemand mij helpen?
    Dag 1 van cyclus was 18 oktober.

Alvast ontzettend bedankt!

2. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

Sep 27, 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Dit is voor mij de eerste ronde met ovulatietesten geweest. Ik ben begonnen de eerste dan nadat mijn menstruatie voorbij was. Bij dag 10 (dus 5 dagen na menstruatie) begon het streepje op te lopen en toen 2x daags gaan testen op dag 12 in de middag piek dus dan weet ik dat de eisprong tussen 24-48 later komt ofzo :) Nu aan het wachten of het is gelukt!

3. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Nicole! Hoop dat het werkt voor je!
    Ben er nog steeds niet uit wanneer ik nou het beste kan beginnen hihi..

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik zou op tijd beginnen ;) dan heb je zekerheid. Anders ga je je weer afvragen of je iets gemist hebt... Ik zou maandag beginnen of zo?

5. Amber1994

Amber1994 Actief lid

Oct 1, 2014
    209
    0
    0
    je laatste 2 cyclussen lagen rond de 26 - 27 dagen....dan zou ik op dag 8 beginnen met testen.
    Als je test gaat oplopen twee keer per dag.

Succes !!!

6. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden!
    En zodra de test wat donkerder wordt, om de dag klussen? Of...?

7. Amber1994

Amber1994 Actief lid

Oct 1, 2014
    209
    0
    0
    Kan.....de een doet het om de dag, de ander iedere dag......doe wat voor jezelf goed voelt !

8. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

Sep 27, 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik doe eigenlijk ook vanaf eind menstruatie om de dag klussen en wanneer de piek er is misschien een keertje extra :)

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Om de dag is goed ;) maar doen waar jullie je goed bij voelen. En vooral niet te vroeg denken...is wel goed zo want na een knaller kan het tot 48 uur duren tot je ei echt springt ;)

Probeer relaxed te blijven met ovu's en vooral veel plezier :D

10. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt weer!
    Wat ik nog niet snap: waarom zou je bij een oplopende test 2x daags testen? Je ziet toch sowieso wel dat hij oploopt? En je ei springt na je knallende test pas, dus wat is het nut dan van 2x op een dag?

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou als je een korte piek hebt kun je m zomaar missen ;) dus als je vermoed dat hij bijna positief is zou ik smorgens en savonds testen ;)

12. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee op die manier.. Dus eigenlijk kun je het beste alvast gaan klussen als je een donkere test hebt, en dan een dag niet en dan weer.. Toch?

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Als jij om de dag sex hebt staan er altijd soldaatjes klaar :D

Share This Page