hoi hoi ik had even een vraag over de ovulatie testen moet je nu smiddags testen of savonds of juist toch wel smorgens liefs mij
tussen 10.00 en 22.00 uur kan je testen. beste tijdstip schijnt rond middag uur te zijn... en belangrijk is om niet met ochtendurine te testen! Groetjes DAG
hoi hoi maar nu hoor ik ook dat je niet zo veel moet drinken maar ik drink op mijn werk nog al aardig wat kan ik de test dan ook om 5 uur thuis doen omdat ik hem anders op mijn werk moet doen vind ik niet zon prettig idee liefs mij
Waarom mag het eigenlijk niet 's ochtends? Ik heb de CB ovutesten gedaan, en het staat in ieder geval niet in de bijsluiter! En ik heb wel mijn LH-piek gevonden. Weet iemand dit?
hoi allemaal, Bij mij in de bijsluiter staat ook liever niet met ochtendurine de precieze reden weet ik niet maar wel dat het lh hormoom zo vroeg minder is ofzo. Ook staat er in mijn bijsluiter dat je elke keer beetje rond de zelfde tijd moet testen. Dus niet de ene dag om 13.00 en andere dag om 20.00. Wat betreft het drinken ik test altijd als ik thuis kom van mijn werk ongeveer om 17 uur en heb dan vanaf half 2 niets meer gedronken. Het is allemaal erg omslachtig maar moeten er maar iets voor over hebben. Heel succes allemaal hopelijk zijn we snel zwanger. liefs vruchtje
Bij de meeste vrouwen begint de LH-piek rond de middag. Dat is de reden dat 's ochtends testen niet zo handig is. Je ei spingt ca. 24-28 uur na het BEGIN van de LH-piek. Stel je test op maandagochtend: negatief. Je piek begint maandagmiddag 13.00 uur. Je zal dan dinsdagochtend je piek wel vinden, en die avond klussen. Dat is dan echter de ENIGE avond dat het zin heeft (want je ei leeft maar ca. 24 uur, de avond daarna is het waarschijnlijk al te laat). Heb je nu maandagmiddag getest, en is de test positief, dan klus je waarschijnlijk maandag én dinsdag. Dus....meer kans! Bovendien zijn er vrouwen met een heel korte LH-piek. Als je dan 1 keer per dag test en je doet dat 's ochtends, loop je de kans dat je de piek mist. Succes!
Je urine is juist geconcentreerder. Daarom kan je een (te) hoog HCG gehalte hebben en klopt je test dus eigenlijk niet. Daarom is het beter om je ochtendurine verstek te laten gaan.