Hoi meiden, Hopelijk kunnen jullie mij helpen: ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Nu had ik vanmiddag een relatief donker streepje, maar nog niet positief. Dus ik dacht ik doe er om half 8 nog een voor de zekerheid en die was weer bijna helemaal negatief.. Kan dat zomaar? Ik dacht dat het langzaam hoger werd, dus dan kan het toch niet zo snel weer verdwenen zijn? Ik had woensdag voor het eerst een mini streepje (meestal blijven ze bij mij blanco) en gister weer een blanco. Vandaag dus dit... help please!
Ik heb er een foto van gemaakt, hopelijk is het te zien. Het lijkt op de foto wel een stuk lichter als dat hij in het echt is.. Onderste is van vanavond en die daar boven is van vanmiddag
Ja dat kan.. ligt aan hoe geconcentreerd je urine was denk ik. Bij mij knallen ze s avonds, dus ik test eigenlijk voor het naar bed gaan (dan hoef ik maar 1x per dag te testen) En soms uit het bijna niks ineens een knaller. Ff doortesten maar...
Idd doortesten. De hoeveelheid LH in je urine is wisselend. Ook kan je urine wat meer of minder geconcentreerd zijn. De middelste is nog lang niet positief. Ik heb ook meestal een knaller vanuit het niets.
bedankt voor jullie reacties Misschien dat mijn urine dan idd wat minder geconcentreerd was ivm avondeten. Ik probeer wel altijd 2 uur van te voren niks te drinken voor ik test. Ik heb nu sinds twee dagen wel erg veel afscheiding en zit nu op dag 20, dus ben benieuwd naar die van morgen dan!
Met deze streepjes ben je er sowieso niet Als hij positief is dan merk je dat meteen; dan knalt hij veel meer. Hij moet echt even donker of donkerder zijn. Met die testjes zoals op jouw foto deed ik er 1 per dag. Als hij morgen echt donkerder is (maar nog niet positief) dan zal ik er in de avond weer een doen. Veel afscheiding is vaak wel een teken dat je in de buurt bent.
De test van vanmorgen lijkt iets donkerder als die van gistermiddag, dus hopelijk komt mn ei er dan toch aan Ik ga er vanavond nog een doen voor de zekerheid. (p.s: de onderste test is nog niet helemaal opgedroogd)
Hij was idd onderweg; vanochtend een positieve test En we hebben het vanmorgen gezellig gemaakt dus timing kon niet beter hihi. Bedankt voor het meekijken Is het nu nog verstandig om door te testen eig?
Hij was idd onderweg; vanochtend een positieve test En we hebben het vanmorgen gezellig gemaakt dus timing kon niet beter hihi. Bedankt voor het meekijken Is het nu nog verstandig om door te testen eig? Wat fijn zeg! Nu duimen ! Alleen, uhm nu ben ik even in verwarring, help!; wij zitten in hetzelfde test-schuitje en ik dacht altijd dat wanneer je een positieve test had, je pas na 24 uur en binnen 48 uur aan de klus moest ...? Of zit ik er nu naast?? (even een rekenvoorbeeld: stel 20:00 u vanavond positief, dan vooral morgenavond 20:00 u klussen?) hoor het graag, alvast bedankt hoor meiden
Oh sorry Tijgertje *bloos* , heb je geklust vóór de positieve test bedoel je? Ik vraag het gewoon even hoor, ben er zelf ook deze maand mee begonnen(dezelfde tests ook zie ik ), dus ben erg benieuwd
Je moet juist voor je ei klussen En je ei springt na 24-48 uur na een positieve test, dus als je op de dag van je positieve test nog een x klus heb je veel kans, en de dagen ervoor ook, en om de dag wordt aangeraden omdat dan het zaad kwaliteit beter is Succes
Tante Trien, dankje! Ja inderdaad, ervoor is handig/ nuttig dat wist ik inderdaad, zat even in verwarring omtrent het moment van positieve ovutesten; dat is me helder nu, bedankt he!
@Jellybean: ja we hadden vanmorgen geklust en een uur later die test gedaan ik heb hier ook altijd het advies gekregen om vóór je eisprong te klussen, omdat de zaadjes langer overleven dan je ei. En je ei springt 'binnen' 24-48uur en niet 'na', dus als je positief test kan je ei ook na 5uur springen b.v. (allemaal geleerd hier hihi ) Heb je al een positieve test gehad? Succes! @alle andere dames: Dankje wel ik ga er aan het einde vd middag nog een doen voor de zekerheid, heb nog genoeg testjes liggen. Echt heel spannend dit op naar de volgende positieve test!
Mijn advies is én doortesten totdat hij afloopt en klussen op dag van positieve test en twee dagen later nog een keer.. Je ei komt idd na 24 -48 uur en je ei kan tot 12 uur leven dus dat heeft wel degelijk zin... Dus veel plezier